AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #21 Skrevet 8. februar 2021 Hva i all verden har dette spørsmålet i seksualitetsforumet å gjøre? Anonymkode: 40743...9d2
Frekkulf Skrevet 8. februar 2021 #22 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Godt forslag.. I samme slengen kan vi vel lage en ordning for å «merke» menn som har huleboer-holdninger, samt kanskje menn med liten penis? Så vet alle hva de får... Anonymkode: a71e0...bb7 Ingen dum ide det heller. Vil tro dere blir skuffa når dere kommer hjem og pakker ut en sossis
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #23 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 11.31): Jeg har to spørsmål: Hva har mensen med venninnekveld på byen å gjøre? Hva har venninnekveld på byen med seksualitet å gjøre? Jeg bruker bind uavhengig av hva jeg skal og hvor jeg er. Anonymkode: 5eacb...f54 Altså. night out betyr jo potensiell flørting/uforutsett tafsing. mange kvinner mener jo at bind er turnoff. Jeg personlig som mann skulle ønske jeg møtte en kvinne med mensen som brukte bind ute. så selvom du er ukjent, er du min drømmedame 😀 Anonymkode: c846e...1da
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #24 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså. night out betyr jo potensiell flørting/uforutsett tafsing. mange kvinner mener jo at bind er turnoff. Jeg personlig som mann skulle ønske jeg møtte en kvinne med mensen som brukte bind ute. så selvom du er ukjent, er du min drømmedame 😀 Anonymkode: c846e...1da Hva er din drømmesang, da? Anonymkode: 61e0d...a8b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå