AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Hei. Hvis ett sår er rødt ( at huden vises på en måte) at det klør, og kommer puss fra såret, må jeg da til legen? Det er ikke veldig vondt. Anonymkode: d7b15...3b6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Hva slags sår er det? Hvordan oppsto det? Størrelse? Status på varme, smerte, rødhet og hevelse? Synes det er vanskelig å vurdere ut fra beskrivelsen din. Anonymkode: 074f9...1ee
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags sår er det? Hvordan oppsto det? Størrelse? Status på varme, smerte, rødhet og hevelse? Synes det er vanskelig å vurdere ut fra beskrivelsen din. Anonymkode: 074f9...1ee Sliter med selvskading. Men får hjelp. Er ikke noe særlig varme eller smerte, det klør bare. Men er ikke vondt. Ts Anonymkode: d7b15...3b6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags sår er det? Hvordan oppsto det? Størrelse? Status på varme, smerte, rødhet og hevelse? Synes det er vanskelig å vurdere ut fra beskrivelsen din. Anonymkode: 074f9...1ee Men det er åpent og det verker. Ts Anonymkode: d7b15...3b6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 Du burde rense det med Pyrisept hvertfall Anonymkode: c9449...1af
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Men om det er et dypt kutt så burde du kanskje sy også? Anonymkode: c9449...1af
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sliter med selvskading. Men får hjelp. Er ikke noe særlig varme eller smerte, det klør bare. Men er ikke vondt. Ts Anonymkode: d7b15...3b6 Men dersom du er vandt til å ha sånne sår så tenker jeg at du er den beste til å vurdere det, så når du tviler hadde jeg latt legen se på det. Anonymkode: 074f9...1ee
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men om det er et dypt kutt så burde du kanskje sy også? Anonymkode: c9449...1af Ja men vil helst slippe å dra til legen. Ts Anonymkode: d7b15...3b6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 Tror det går fint. Det verker, men det er ikke vondt. Får bare la det gro av seg selv. Ts Anonymkode: d7b15...3b6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 Hold på selv før. Mye pes med stell. Ville vasket det godt i pysrisept eller sprit ( gjør veldig vondt men funker bra) og Så dekket det til så sterilt som mulig utifra det du har. Ev sprite noe så det blir sterilt og dekke til og sett an til i morgen. Om det er verre i morgen så ville jeg ringt lege og spurt. Jeg antar nå at det er ikke er ett veldig langt og dypt kutt som du nylig har laget. Da er legevakten stedet. ❤️ Anonymkode: 51661...5f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå