AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Brukket meg opp mot 150-200 ganger siden torsdag. Overspist til de grader. Klarer ikke være rundt mat. Halsen er revna opp, og kaster opp masse blod. Gjør vondt å bare puste. Er ekstremt svimmel også. Redd for å besvime/kollapse når som helst. Det kjennes som om hodet eksploderer og jeg skjelver ukontrollert. Virker som jeg er i en slags lang og intens ute-av-meg-selv episode som har vart over flere dager. Jeg har det så vondt nå. Både fysisk og psykisk. Kan jeg ringe legevakt? Trenger hjelp, nå. Anonymkode: c727e...262
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Ja, ring legevakt nå ❤️❤️ Anonymkode: 1cc83...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Brukket meg opp mot 150-200 ganger siden torsdag. Overspist til de grader. Klarer ikke være rundt mat. Halsen er revna opp, og kaster opp masse blod. Gjør vondt å bare puste. Er ekstremt svimmel også. Redd for å besvime/kollapse når som helst. Det kjennes som om hodet eksploderer og jeg skjelver ukontrollert. Virker som jeg er i en slags lang og intens ute-av-meg-selv episode som har vart over flere dager. Jeg har det så vondt nå. Både fysisk og psykisk. Kan jeg ringe legevakt? Trenger hjelp, nå. Anonymkode: c727e...262 Ja, det kan du! Det er ingenting å lure på, ring legevakt og de kan sette deg i kontakt med ambulerende kriseteam, som igjen kan vurdere innleggelse. Ring med en gang! Anonymkode: 3f149...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 Kjære deg, ring legevakt. ❤️ Du trenger hjelp. Anonymkode: 3a99f...182
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Ja, du kan ringe. Ønsker deg alt godt ❤️ Anonymkode: 0399e...a47
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Ring legevakt ja Anonymkode: b28af...a33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå