Gå til innhold

Hvor sette strek når man dater?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vært på noen dates med en fyr og jeg liker han, likevel er han også å dater andre. Hvor skal man sette en strek når man ikke er eksklusive? Skal jeg bare tåle å bli lei meg for at han er ute med andre damer og ligger sikkert med dem? Men vi er jo ingenting?, synes denne mellom stadige er så vanskelig😢

Anonymkode: 69b53...cba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen grunner til å date noen som dater mange. De er drittsekker. 

Anonymkode: dbd02...3f2

• Liker 6
Skrevet

Du kan ikke sette strek. Eller du kan men det er større sjanse for at han går med på å være eksklusiv hvis du sier at du vil bli mer seriøse sammen. 

Anonymkode: 90c9d...a35

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville sagt: «Jeg liker deg, og fortsetter gjerne videre. Men bare om vi kun dater hverandre». 

Anonymkode: 00673...ade

• Liker 14
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen grunner til å date noen som dater mange. De er drittsekker. 

Da finnes det altså mange menn og kvinner som er drittsekker da.

Anonymkode: 5d6c5...c85

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke så mange. De fleste har bare en i kikkerten om gangen og bryr seg ikke om andre interessenter, selv om de ikke nødvendigvis tilkjennegir det til noen de er interessert i av stolthetshensyn.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vært på noen dates med en fyr og jeg liker han, likevel er han også å dater andre. Hvor skal man sette en strek når man ikke er eksklusive? Skal jeg bare tåle å bli lei meg for at han er ute med andre damer og ligger sikkert med dem? Men vi er jo ingenting?, synes denne mellom stadige er så vanskelig😢

Igjen til alle som ikke forstår dette :) Slik skal du ikke tillate skjer! Det er jo helt klart at du ønsker og være eksklusiv,  og han er det overhodet ikke. Så dater du den tullingen? Han er ikke interessert nok i deg når han holder på med andre damer, og ikke kan bruke datingfasen til og bare bruke tiden på deg til og bli kjent og bygge tillit og trygghet. Du har rotet deg bort i en drittsekk, og når skal du sette strek? Nå med en gang.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja når de gjør dette samtidig! Altså dater en person som de later som det skal bli noe mer med, og så holder på med andre. Slikt er den dårligst mulige starten man kan få på et forhold. Da er det bare og bryte av og ikke tillate at man blir brukt på den måten. Det handler om og være ærlig og etisk, kort sagt voksen. Det er mange som aldri blir det.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Æhh ja

Anonymkode: fde48...195

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ta det som sies her med en klype salt. At noen dater flere trenger ikke å bety at de er drittsekker eller uinteressert. 

Om du ønsker at det skal bli mer seriøst ville jeg tatt opp at du ønsker at dere skal være eksklusive. Hvor mange dates har dere vært på?

Endret av Aliquis
Skrevet

For å unngå det der så ville jeg ikke ha ligge med han før dere var eksklusive. Da veit han hvor han har deg. Om du godtar alt så tar han mest sannsynlig ikke hensyn til deg. Siden det allerede pågår og han oppfører seg respektløst ville jeg kanskje bare droppa han. 

Anonymkode: 10aa2...bce

• Liker 2
Skrevet
Aliquis skrev (23 minutter siden):

Ta det som sies her med en klype salt. At noen dater flere trenger ikke å bety at de er drittsekker eller uinteressert. 

Om du ønsker at det skal bli mer seriøst ville jeg tatt opp at du ønsker at dere skal være eksklusive. Hvor mange dates har dere vært på?

Vi har jo ikke vært på så mange dater heller det er jo det. Jeg står jo "midt" i mellom stadiget. Vi har møttes tre ganger men snakker jevnlig og jeg har vel falt litt for han

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har jo ikke vært på så mange dater heller det er jo det. Jeg står jo "midt" i mellom stadiget. Vi har møttes tre ganger men snakker jevnlig og jeg har vel falt litt for han

Hvis du ønsker å drøye eksklusivitet-praten litt, så tenker jeg det er best å forsøke å ha det gøy når dere møtes og ikke tenke så mye på det utenom, selvom det kan være lettere sagt enn gjort. 

Hvis du føler at du ikke klarer å unngå å tenke på det ville jeg kanskje forhørt meg med ham relativt snart. 

Skrevet

Det er ein del som har behov for å spille på flere hester så lenge det er mulig. Høres kanskje litt kynisk ut, men jeg merker at det er spennende å ha dialog og treff samtidig, og det kan være det.

Så ta det opp, og si at dette kjennes ut som noe, og at dere skal treffes oftere og sette andre på vent. Da får du også avklart hva han tenker, og om du er kun en fling eller om det kan bli noe mer

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du kan ikke bestemme over hva han skal gjøre, men kjenn etter hva som er rett for deg. Jeg hadde sagt til han, jeg er ute etter en kjæreste som ønsker å bli kjent med meg. Så lenge du ønsker fortsatt å date andre, så er ikke dette noe for meg. Sagt det på en vennlig måte, men ingen gråting osv.

Da er valget opp til han. Velger han å date andre, så hadde jeg sagt lykke til og gått min vei. 

Anonymkode: 800c6...88a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...