AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Jeg ønsker å lese gjennom journalen min fra fastlege. Kan fastlegen sende denne på helsenorge selv om den er på over 100 sider? Anonymkode: a3284...bd8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Ring fastlegen og be om den, kan hende du må betale litt, men du har krav på å få den tilgjengelig. Ja, den kan fåes på helsenorge Anonymkode: 626aa...9ae
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ring fastlegen og be om den, kan hende du må betale litt, men du har krav på å få den tilgjengelig. Ja, den kan fåes på helsenorge Anonymkode: 626aa...9ae Jeg gjorde det, men de sa de ikke kunne sende over 100 sider på helsenorge. Jeg kunne bare få den som utskrift. Jeg har mange e-bøker på flere hundre sider som hver veier under 10 MB. Så jeg synes det høres veldig merkelig ut. Synes det var rart fordi de tilbyr å både reservere timer, sende meldinger og bestille resepter på helsenorge. Anonymkode: a3284...bd8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå