Gå til innhold

hilvees

Magetaske

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg reagerer en del på sikring av baby/barn i denne kontoen. En 3 måneder gammel baby i pulk i -20 grader på langtur, en 2 åring i fremovervendt sete... Ellers en skikkelig kristen familie som virker overdrevent glade, med voldsom eksponering av barn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstrem eksponering av barn, og elendig reklamemerking. I tillegg har jeg ikke akkurat vært imponert over smittevern de få gangene jeg har kikket innom kontoen det siste året. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se hvem dette var... hun har nesten 500 tusen følgere på insta!? Hvorfor har jeg aldri kommet over henne før? 
med såå mange følgere er det litt rart, mange som har mange færre følgere kommer man jo over hele tiden 🙈

de er flinke til å ta bilder da, det skal de ha, første gangen jeg er innom dem 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (26 minutter siden):

Måtte se hvem dette var... hun har nesten 500 tusen følgere på insta!? Hvorfor har jeg aldri kommet over henne før? 
med såå mange følgere er det litt rart, mange som har mange færre følgere kommer man jo over hele tiden 🙈

de er flinke til å ta bilder da, det skal de ha, første gangen jeg er innom dem 😊

Tror store deler av følgerne er fra andre land. Mannen er fra Finland, og tidligere inneholdt kontoen hennes nesten bare bilder fra diverse utenlandsturer. Fin familie synes jeg, og sykt fine bilder, men så er det en del ting jeg reagerer på også (som nevnt over), uten at det virker som noen andre reagerer på det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt en stund, men mest for det estetiske. Bildene er fine og har en ro over seg. Er ingen tilhenger av at barna blir eksponert og ei heller at sikkerheten deres ikke kommer først. Dette har gått meg hus forbi, da jeg egentlig ikke følger for å bli kjent med vedkommende. Aner ikke hva verken foreldre eller barn heter og hadde nok ikke gjenkjent dem på gata. Hadde ikke fått med meg at de var religiøse,  men liker fargene i bildene deres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen som reagerer på at de er på ferie i et annet land? Har ikke sett de har vært i karantene heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tingi85 skrev (10 timer siden):

Er det ingen som reagerer på at de er på ferie i et annet land? Har ikke sett de har vært i karantene heller...

Hvis du ser under highlights og «Lapland ‘21», så sier de at de har dratt til Finland for første gang på seks måneder for å besøke mannens nære familie, som ennå ikke har fått møte yngstesønnen (3,5 mnd). De er/var i karantene på en hytte for 1 uke siden og da sa de at de kommer til å omgås hans familie dersom de får negativt utslag på koronatest etter karanteneoppholdet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Synes i utgangspunktet dette var en fin konto, men reager veldig på ELENDIG markering av reklame og en voldsom eksponering av barn, samt bruk av barn i reklame. Synes også de virker litt egoistiske for å være helt ærlig, det er mye reising og lite refleksjon rundt hva dette gjør med kloden, og synes det er spesielt å reise nå i kornatider og eksponere det så voldsomt. Er svært mange i deres situasjon som ikke har møtt familie og nyfødte eller små barn, men som velger å bli hjemme slik som anbefalt. De legger også ut bilder fra denne turen som en "eksotisk" reise og fremstiller det ganske spesielt. Synes generelt det har vært mange bilder av sosiale sammenkomster i en konto med skinnsykt mange følgere, spesielt når hun faktisk er medisinstudent. Likte kontoen før, men nå synes jeg den er overfladisk, overpriviligert og bærer preg av en "perfekt fasade" og lite refleksjon 😕

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til at verken hun eller mannen brukte munnbind på bussen i dag (ref. dagens story). Ser jo at det ikke er noen andre på bussen, men trodde det var påbudt? Er vel ikke SÅ god ventilasjon på en buss?🧐 Tenker for deres egen del også. Lett å ta på ting i bussen og deretter i ansiktet... i hvert fall når du surrer med mobilen i tillegg.

Endret av MammaLinda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom hun meg i forkjøpet og oppga grunnen til at de ikke trenger masker på toget😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Elsker bildene hennes kjempe fine. Men følger henne ikke pga barn og eksponering.... veldig synd. Hun kunne tatt disse bildene mer anonymt og uten barna

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merenwen skrev (På 28.2.2023 den 20.17):

Hva tenker dere om eksponering av barn her? 440 000 følgere på Instagram. Og barna blir brukt i reklame.

Virker som hun hører til i en annen gruppe av influensere. Norsk konto, men likevel ikke på en måte. Virker som færre reagerer på denne kontoen enn på andre sin? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så synes jeg de er så modige i forhold til barna🙈 3 åringen er alltid selvstendig og løper fritt, både i åpne busser, båter, traffikerte gater, i nærheten av hav og basseng… Flere som har tenkt det samme?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...