Gjest evita28 Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 jeg så de hadde ledig stilling i en viss butikk og at de holder åpent fra kl 10-22. betyr det da at arbeidstida er hele 12 timer?? siden det ikke står noe annet? har litt lyst til å søke på den jobben men aldri i livet om jeg vil klare å jobbe så lenge! 8 timer om dagen er mer enn nok
AUF Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Nei. det har de nok ikke lov til. Jeg vet at de har vakter. Men når og sånn vet jeg ikke
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 Mest sannsynlig så dreier det seg om ulike vakter! Ta en telefon og spør da vel, så du er helt sikker før du evt. søker! Lykke til med jobbsøkinga!
Gjest Violetta Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Det vanlige er vel vakter ja. Jeg jobbet i butikk, og det var ingen som jobbet hele butikken sin åpningstid.
Gjest Eileen Skrevet 17. august 2005 #5 Skrevet 17. august 2005 Nei. det har de nok ikke lov til. Jeg vet at de har vakter. Men når og sånn vet jeg ikke ← Er det ikke lov til å ha 12-timers vakter?! Det er det vel...kjæresten min jobber 12 timers vakter hos Falken. Hvorfor er det annerledes i en butikk?
Grooo Skrevet 17. august 2005 #6 Skrevet 17. august 2005 Hvis butikken har åpent fra 10 til 22 kommer garantert den/de første på jobb en god stund før ti og de siste går ikke før en stund etter 22 om kvelden. Det er en del å ordne før og etter åpningstid også, og det er vel svært skjelden en butikk er tom for kunder ved stengetid... Det er garantert forskjellige vakter, ingen som jobber i butikk jobber så lange dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå