Baremeeg Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 har ikke kjent meg helt som meg selv i det siste. Har kjent meg trøtt, utmattet , muskelverk, ja har hatt en merkelig følelse i kroppen så gikk til legen som tok noen blodprøver som viste at transferrinmetningen var høy dvs 60 % også kalium var noe lav dvs 3,2. Også natrium var et snev lavt samt var lpk lett forhøyet .. fikk beskjed om at jeg var frisk. men stusser litt , tar ikke vitamintilskudd så transferrinmetningen kan ikke vær høy grunnet for mye jerntilskudd .. og jeg har spist normalt så kaliumhalten i blodet kan ikke være lav på grunn av at jeg har sultet meg selv i lengre tid.. har googlet meg ihjel men ikke funnet noen kjempe bra svar... Noen som har opplevd lignende ? Og hva var evt grunnen ?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Kanskje du kan ta nye blodprøver før sommeren og sammenligne? I følge fastlegen min er det mer unormalt at alt ligger innenfor normalverdiene enn at man har litt lavt eller litt høyt av noe Hadde blodprøvesvarene vært riktig alarmerende ville legen sikkert gitt beskjed og foretatt videre undersøkelser. Anonymkode: d3a08...a6f
Baremeeg Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2021 Nei det er sant , er jo ikke sånn at jeg føler meg kjempe syk. Bare plagsomt å være så sykt trøtt og sliten.. men så er det jo vinterdepresjon og corona også så kan jo være det går over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå