Gå til innhold

Sjokkert over klima på KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært medlem noen timer og blir beskyldt for å snakke usant.

Jeg blir også beskyldt for å ha laget flere falske profiler med samme innhold

Jeg ble beskyldt for å være gold digger (prostituert) før det var gått en time

Dette er rett og slett for grovt. Spesielt når det ikke bevises, men er rent tøv. Nei uff så ekle noen er mot nye i "KG gjengen"

Siden jeg er helt ny så ville jeg ikke trodd at jeg skulle oppleve noe sånt.

Jeg leter etter hvordan man kan slette bruker så skal jeg aldri ha noe mer med kvinneguiden å gjøre.

Noen som kan sende meg en lenke til å slette bruker?

Tilslutt vil jeg si til alle hatere der ute. Når man åpner seg opp så er man sårbar og komme med grove beskyldninger gjør vondt.

Hvorfor er det så mye hat her på kvinneguiden?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn går det med flertall kvinnfolk... 

Anonymkode: 6d004...5c4

Skrevet

Her sletter du

Anonymkode: 4b2a1...6f5

Skrevet

Velkommen til KG, Ts😊

Dessverre så er det mange som opplever dette her inne, det er mange hatere her, mange mobbere, mange som kaster dritt rundt seg. Det virker som det går sport i det. Hvis man klarer å la det prelle av, så fins det også mange fine mennesker her, som gir gode, reflekterte svar og som ønsker hverandre vel. Men jeg skjønner godt hvis du vil forlate forumet også, har vurdert det mange ganger selv. Det føles egentlig ganske destruktivt å være medlem her. Likevel dukker det opp spørsmål man gjerne vil stille, og noen ganger er man heldig og får gode svar tilbake😊

Anonymkode: 0f2fb...b2b

Skrevet

Derfor skriver jeg nesten bare anonymt her inne 🤷‍♀️ kun i tråder der man umulig kan få hat mot seg, bruker jeg brukernavnet mitt. Men frekke kommentarer/svar kan komme på de merkeligste steder, så man er aldri garantert. 

Etter vært blir man nok også mer tykkhudet. For noen år siden kunne jeg gå hele dagen med en klump i mange over hva noen hadde sagt til meg over sosiale medier. Nå affiserer det meg nesten ikke lengre. 

Stol på deg selv og ikke bry deg om syre kjerringer på KG eller andre SoMe. De fleste ville aldri skrevet slik om de satt ansikt til ansikt med deg. Og svarene her er unøyanserte siden man vet veldig lite om hverandre og livene til de man skriver med. 

Anonymkode: 29456...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...