AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Har fått sånn innkalling til utredning som skulle vare i 3 timer hos dps. Noen som har fått det før? Hva går det ut på? Hva gjør dem? 🙂 Anonymkode: 20028...b1e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Spørs jo hva du har fått beskjed du skal utredes for? Jeg har selv blitt utredet, men det var over flere uker (Borderline og autisme ) Anonymkode: df9ee...2a5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Det kommer jo an på hva du skal utredes for. Jeg ble utredet for ADD for lenge siden, og da spurte psykologen bare diverse spørsmål fra oppveksten og nåtiden, og etterhvert gikk vi over på ulike evnetester. På grunn av hvilken type utredning det var, ble det fordelt over 45-minutters økter, annenhver uke eller noe sånt. Jeg hadde forresten ikke ADD 😅 Anonymkode: 79b1a...254
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Jo men er det ingen som har fått sånn brev der det står utredning 3 timer i brevet? Lurer på hva det er for noe.. Ts Anonymkode: 20028...b1e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo men er det ingen som har fått sånn brev der det står utredning 3 timer i brevet? Lurer på hva det er for noe.. Ts Anonymkode: 20028...b1e Det betyr jo ikke noe annet enn det som står der? Anonymkode: 79b1a...254
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo men er det ingen som har fått sånn brev der det står utredning 3 timer i brevet? Lurer på hva det er for noe.. Ts Anonymkode: 20028...b1e Nei det har jeg aldri opplevd å få. Hva er grunnen til at du har fått henvisning til DPS? Jeg regner med du var hos fastlegen og ba om henvisning, og basert på hva du fortalte han har de kommet frem til at du skal utredes for noe? Anonymkode: df9ee...2a5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Jeg hadde nylig en sånn utredning! De tok blodprøver og så snakket jeg med psykolog om hvorfor jeg var henvist. Fikk vite hva som muligens kan være grunnen til mine problemer og skal utredes videre. Det er mest for å få oversikt og se hva og hvordan de kan hjelpe deg videre. Anonymkode: f97a1...d53
Purple_Pixiedust Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 Er nok bare oppstarten hvor de "utreder" hva som kan være sannsynlig å måtte behandle eller foreta skikkelig utredning på. Jeg skal i spesialistbehandling til sommeren, og vi hadde en utredningssamtale over video. Etter den samtalen fikk jeg vite at jeg var kandidat for den type behandling. Kanskje noe lignende som vil skje for deg, bare på et litt mer generelt nivå da siden det er DPS det er snakk om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå