Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Navn til Theodors lillesøster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det blir litt for likt/lett å stokke om. Mye -dor. 

Anonymkode: 50bf2...8c8

• Liker 2
Skrevet

Theodor og Dorothea er veldig fine navn, men er enig med de over at det blir litt likt. Hva med Josefine? 

Anonymkode: a8635...fde

• Liker 1
Skrevet

Hva skal dere kalle nr tre lurer jeg på. 
kall ungen det dere vil. Dorothea er et fint navn og ingen kommer til å synes det er rart før de hører brorens navn. 
Har forøvrig en bekjent som har barna Martin og Martine. Det funker jo det og.🤷🏼‍♀️

Skrevet

Andrea

Anonymkode: e9002...60b

Skrevet

Eli ♥️

Anonymkode: 12db2...1fd

• Liker 1
Skrevet

Blir det ikke litt likt? Theodorothea? 

• Liker 3
Skrevet

Elanor eller Ellinor

Anonymkode: 60913...e5a

• Liker 1
Skrevet

Hadde valgt ett litt "lett" navn. Feks: Emma, Ella, Elida, Alma, Mia, Frida, Dagny, Hanna, Oda. :)

Anonymkode: a8de4...d7b

• Liker 1
Skrevet

Alt for mye do.

Anonymkode: 2f2bf...543

• Liker 4
Skrevet

Jeg er enig med dem som foreslår Dorthe. Ellinor klinger også bra. Hva med Thelma, Maren, Marion, Miriam, Thalia, Pernille.

Anonymkode: ab906...1ba

Skrevet

Synes Dorothea er et fint navn, men ikke sammen med Theodor kanskje? Litt sånn forsøk på gøyalt ordspill, liksom .. Theo-dor-doro-thea. 
Kjenner et søskenpar som heter Theodor og Mathilde, det syns jeg passer fint sammen! 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ragnhild? :nisse: 1̞̄1̣̃1̜̽00̟͖̾͊1̦̱͈̿͊̇1̧͚͔̠͌͛͐̉1̱̲̐̀0̫̦͊̎00̺̀1̫̺̭̤̣̇́͊́̚1̳̫̮̖̀̎͘͟͝͡0̞̊0̳̜͈̎͗̅1̨̪̩͗̈́͗͝ͅ1̦̊1̱͇͕̐̅̈́0̙͎̲̈̇̆0̥̼̍͠111͔̈́1̞̄1̣̃1̜̽00̟͖̾͊1̦̱͈̿͊̇1̧͚͔̠͌͛͐̉1̱̲̐̀0̫̦͊̎00̺̀1̫̺̭̤̣̇́͊́̚1̳̫̮̖̀̎͘͟͝͡0̞̊0̳̜͈̎͗̅1̨̪̩͗̈́͗͝ͅ1̦̊1̱͇͕̐̅̈́0̙͎̲̈̇̆0̥̼̍͠111͔̈́

Anonymkode: cdf95...3e9

Skrevet

Velg det du vil TS. Synes navnet var fint og passer godt. Artig at du fant et navn med de samme bokstavene 😀 Typisk at andre kommer med andre forslag som ikke er det du spurte etter, eller som er verre enn det man selv kommer med🤦🏻‍♀️

Anonymkode: dbbbf...cfc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 12.02):

TS her: beklager at jeg uttrykte meg dårlig i overskriften. Jeg lurer egentlig bare på om Dorothea er et greit navn når storebroren heter Theodor. 

Anonymkode: 15ef3...2b0

Ja. Dorothea var veldig fint. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 21.00):

Hadde valgt ett litt "lett" navn. Feks: Emma, Ella, Elida, Alma, Mia, Frida, Dagny, Hanna, Oda. :)

Anonymkode: a8de4...d7b

Ts spør ikke deg hva du hadde valgt. Hun spør heller ikke hva slags navn DU synes er fine. 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: dbbbf...cfc

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen.

Jeg skal innrømme at jeg verken har et barn som heter Theodor eller et barn som heter Dorothea. Jeg laget bare tråden for å sjekke om noen i det hele tatt kom til å bemerke likheten. I prinsippet er det jo samme navn. ;) Heldigvis var det da noen der ute som så det.

Og til noen av dere andre: jeg ba ikke om generelle navnetips. At jeg til og med la inn et eget innlegg der jeg skrev akkurat det var tydeligvis heller ikke til hinder for å pøse på med navneforslag. 

Anonymkode: 15ef3...2b0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...