Fauna Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Noen som vet hvor man får kjøpt skolebøker utenom universitetets egen butikk? Burde vell være en annen plass man kunne fått det billigere. Skal ha rundt 40 bøker/hefter bare dette semesteret. Blir en god del penger det..
Sniglå Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Det er sikkert mange som selger brukte bøker? De pleier jo å være en god del billigere enn de helt nye!
Gjest 1111 Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 Det er sikkert mange som selger brukte bøker? De pleier jo å være en god del billigere enn de helt nye! ← Se etter lapper som henger rundt i området, på oppslagstavla på min skole er det haugevis med lapper om brukte skolebøker som selges til halv pris.
Arkana Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Hvis du kan så bestill fra Amazon, det sparte jeg en del på. Jeg har like mange bøker på min pensumliste, så jeg vet hvordan du har det (og jeg er litt sær og vil ikke ha brukte bøker heller ).
Fauna Skrevet 17. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2005 Gjør ingenting for meg om bøkene er brukte, men er jo ingen som selger bøkene sine. Er vant med at tidligere studenter sitter i sentrum og selger bøker eller henger opp lapper på campus, men har ikke sett noen.. :klø: Men skal sjekke ut amazon
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. august 2005 #6 Skrevet 17. august 2005 Jeg pleide alltid å bestille mine over nettet. Ser det allerede har blitt referert til Amazon her, som som regel har det aller meste av utenlandsk faglitteratur. Ellers har du gnist.no, bokkilden.no og mao.no som alle er gode.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå