AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Hei, jeg har nettopp fått meg min første kjæreste, og hun har fortalt meg at når hun var 16 hadde hun både røkt, og hun fortsatte å drikke alkohol frem til hun var 18 år. Jeg har alltid vært mot all røyking, spesielt før 18, vært mot at folk under 18 skulle drikke alkohol. Jeg har spurt om hva kjæresten min tenkte da hun gjorde det, men får ikke noe godt svar. Hun sier at hun er imot søsteren sin på 15 skal drikke før hun er 18, men det var greit da hun gjorde det?? Noen som har noen meninger, jeg er veldig glad i hun men kom som et stort sjokk. Jeg vet at av folk på 16 er det ca 1/4 som har røyket 1 gang, og ca 1/2 har drukket alkohol. Anonymkode: 02de8...252
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Dere har litt ulike verdier. Du må selv føle på om det er noe som er veldig viktig for deg. Men om hun ikke røyker nå så syns jeg ikke at du skal dømme henne for at hun har prøvd det en gang. Og alkohol, ja det er ulovelig egentlig, men veldig vanlig. Hvor mye skal man dømme et menneske i så ung alder? Jeg drakk selv alkohol på fester før jeg var 18. Som 16-åring fikk jeg en kjæreste som var 2 år eldre og helt avholds. Jeg er glad han valgte å ikke dømme meg basert på noe som for meg da var uskyldig morro. Men han nektet å kjøpe alkohol til meg da, noe jeg syns var helt greit. Faktisk møttes vi på fest. Han var den perfekte "første kjæreste" og jeg har gode minner fra den tiden. Vet ikke hvor gamle dere er nå, men om dere er 18-19 år ville jeg bare nydt at du har funnet en fin kjæreste. Ikke ta det så seriøst. Dere er unge. Anonymkode: fb9bd...fe7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå