Gå til innhold

Date som ikke dukker opp.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker en fyr veldig godt, og  vi skulle ta en drink på en bar/restaurant sammen for førstegang. Han kom ikke. Jeg satt der i 1 time og ventet, før jeg gikk hjem, veldig skuffet.. Da jeg kom hjem ringte han meg og unnskyldte. Sa at mobilen hans hadde dødd, og han slapp ikke inn i baren fordi det var for mange inne der. Han snakket meg rundt til å gi han en ny sjanse, og vi skulle møtes på en kafe for en kaffe sist helg. Jeg satt der og drakk opp kaffen min før jeg reiste meg opp for å gå. Jeg møtte han i døren og han unnskyldte masse igjen og skylte på at han ikke fant parkering. Jeg er veldig konfliktsky, så jeg ble der og hadde en kaffe med han. Det var veldig koslig. Men nå ber han meg ut igjen, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre..?  Jeg liker han, men det å sitte der alene disse 2 gangene føltes ganske så jævlig, og vil ikke oppleve det en gang til. Men samtidig stoler jeg på at han bare var uheldig..

Anonymkode: 3ae22...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen er uheldig så mange ganger, dropp han.

Anonymkode: f1fd1...c9f

• Liker 2
Skrevet

Alle kan gå på en smell en gang (selv om det virker i overkant tafatt at han faktisk sto utenfor baren og ikke klarte å finne en måte å få kontakt på - og så bare gikk?), men da vil man anstrenge seg ekstra for at det ikke skal skje igjen neste gang. Om du takker ja til en tredje gang ville jeg kommet 10-15 min for sent og så gått umiddelbart om han ikke var der.

• Liker 8
Skrevet

Hvis kjemien var veldig god ville jeg gitt det en sjanse til. Men....han er jo ganske tafatt som ikke fikk gitt deg beskjed hvis han var utenfor baren. Kunne bare bedt en av dørvaktene om å gi en beskjed. Og den andre gangen burde han helt klart ha sendt melding og gitt beskjed om at han ble sein

Anonymkode: 0e087...43f

• Liker 1
Skrevet

Litt for uheldig her, tror jeg. Du får ta en sånn der "vi treffes nå, eller aldri" melding til han. Finner du fort ut hvor det ligger an. Er han interessert, da treffes dere. 

Men ting kan skje. Da jeg skulle møte samboer for første gang, skulle vi møtes i midten og det var på en kafe ute på bygda. Jeg rota meg vekk på kjøreturen fordi gps gav meg feil rute og telefonen gikk tom for strøm. Neste gang vi skulle møtes ble jeg syk, men vi fant nå tonen når vi først hadde en date fordi. 

Anonymkode: 2a967...957

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en type som er kronisk forsinket. Kan faktisk hende han snakker sant. 

Anonymkode: abc14...f68

• Liker 1
Skrevet

at han ikke fant parkering var den dummeste unnskyldnigna jeg har hørt..

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg liker en fyr veldig godt, og  vi skulle ta en drink på en bar/restaurant sammen for førstegang. Han kom ikke. Jeg satt der i 1 time og ventet, før jeg gikk hjem, veldig skuffet.. Da jeg kom hjem ringte han meg og unnskyldte. Sa at mobilen hans hadde dødd, og han slapp ikke inn i baren fordi det var for mange inne der. Han snakket meg rundt til å gi han en ny sjanse, og vi skulle møtes på en kafe for en kaffe sist helg. Jeg satt der og drakk opp kaffen min før jeg reiste meg opp for å gå. Jeg møtte han i døren og han unnskyldte masse igjen og skylte på at han ikke fant parkering. Jeg er veldig konfliktsky, så jeg ble der og hadde en kaffe med han. Det var veldig koslig. Men nå ber han meg ut igjen, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre..?  Jeg liker han, men det å sitte der alene disse 2 gangene føltes ganske så jævlig, og vil ikke oppleve det en gang til. Men samtidig stoler jeg på at han bare var uheldig..

Det beste noen kan gjøre er å gjøre sånne dumme ting, for da er svaret klart og det er nei, kan ikke holde på med sånne menn

Anonymkode: 45a32...54b

Skrevet

Noen mennesker fungerer ikke godt med avtaler og tidsberegning.  Typisk "er der om ti min" og så tar det en time.

Anonymkode: dd193...918

Skrevet

Nei takk, han har driti seg ut to ganger og fått deg til å føle dårlige følelser allerede før ordentlige dates. Ikke aksepter dette. Slett og blokk. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du liker ham ellers, hadde jeg nok gitt ham en sjanse til, men hvis han roter det til enda en gang, er det bare å droppe det.

Skrevet

Var det i Oslo er han unnskyldt synes jeg. 

Anonymkode: be154...1f8

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange sjanser skal man gi? Sendte han blomster på døra etter daten deres og unnskyldte seg for at han ble så sen igjen? 

Anonymkode: 400da...42b

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fordi det er ingen som går på kafeer i disse tider! 👿

Anonymkode: 9b9c5...db8

Skrevet

Dra med deg en bok og les i den mens du venter...?

Anonymkode: f323c...19e

Skrevet

Ikke finne parkering nå når det er så lite folk ute?? 
No, let him go.

Anonymkode: 2441c...a13

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...