AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Jeg har problemer med korsrygg, nakke, skuldre og hodepine. Jeg er 100% sikker på at hodepinen kommer fra disse problemene, og den hodepinen slår meg ut. Jeg har vært sykemeldt for lumbago to ganger. Korsryggen er stiv/lite fleksibel, nakke og skuldre/øvre rygg er nok muskelsmerter. Jeg har prøvd kiropraktor, men det hjelpte ikke. Hvilken behandling er best for å løse dette? Anonymkode: ddd35...414
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Fysioterapi? Dvs. trening med noen som ser kroppen din og kan hjelpe deg trene riktig. Jeg gikk i fysioterapi i nesten ett år før ryggen min ble bra. Styrketrening må jeg gjøre resten av livet, ellers kommer plagene tilbake. Anonymkode: b5cf0...e2e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Fysio. Du trenger ikke henvisning fra lege. Finn en fysio som har kommunal avtale så betaler du kun egenandel Anonymkode: ded37...240
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har problemer med korsrygg, nakke, skuldre og hodepine. Jeg er 100% sikker på at hodepinen kommer fra disse problemene, og den hodepinen slår meg ut. Jeg har vært sykemeldt for lumbago to ganger. Korsryggen er stiv/lite fleksibel, nakke og skuldre/øvre rygg er nok muskelsmerter. Jeg har prøvd kiropraktor, men det hjelpte ikke. Hvilken behandling er best for å løse dette? Anonymkode: ddd35...414 Som andre sier her så brude du prøve fysioterapi. Eller osteopat eller manuellterapeut. Ville prøvd fysio først. Også MÅ du som har sånne problemer tøye ut hver dag! HVER eneste dag. Så kan du trykke på de ømme punktene dine. Har du mye vondt oppå skuldrene forresten? Du har nok nakkehode-spenningspine. Anonymkode: 67c45...323
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Enig her. fysio og egeninnsats. Desverre hver dag hvis ikke kommer plagene tilbake. Til gjengjeld tar det ikke lang tid. Sett av 20 min hver dag. + gåturer på mykt underlag. Det er viktig å være aktiv. Anonymkode: 11d64...ceb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Gå til en kiropraktor. Fysio legger kun på litt varme og trykker litt. hos kiropraktor får du skikkelig behandling.. det er min erfaring Anonymkode: b0783...0f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå