Outlander Skrevet 2. mai 2021 #61 Skrevet 2. mai 2021 On 2/5/2021 at 4:07 PM, Guest Godhelg2019 said: Hvorfor skal syriske muslimer hate hinduer? Muslimer og hinduer hater hverandre kanskje enda mer en muslimer hater amerikaner. Vel, kanskje ikke SÅ mye, men nesten like mye. Oppgulp jeg har sett vekslet mellom disse på diverse fb innlegg er ganske hårreisende egentlig. 2
Outlander Skrevet 2. mai 2021 #62 Skrevet 2. mai 2021 On 2/5/2021 at 1:54 PM, WhiteSwan said: Æsj. Håper han får straffen han fortjener Får ikke det han fortjener her i pudding Norge dessverre. 5
Outlander Skrevet 2. mai 2021 #63 Skrevet 2. mai 2021 On 2/5/2021 at 3:55 PM, Guest Godhelg2019 said: Hvor står det at han er en flyktning? "Han skal ha kommet til Norge fra Syria gjennom familiegjenforening." On 2/5/2021 at 4:30 PM, Centimeteren said: Hva har etnisiteten med saken å gjøre? For å sette lys på det ubehag og vold som har begynt å ta av fra spesifisert kanter. Knivstikkinger, voldtekt, drap, ran osv...mener du det ikke ha blitt mer av dette de siste 10 år etter grensene ha blitt åpne for folk som kommer fra deler av verden som egentlig hater oss i vestlige land? On 2/5/2021 at 6:05 PM, Ann Mo said: https://www.dagbladet.no/nyheter/ikke-merket-noe-unormalt/73375597 Synes det er synd media går til naboene å intervjuer de om hva de har merket om gutten/familien. Han er jo ikke dømt enda, og han er sannsynligvis bare 16 år. Hvor er varsomheten? Det er Norge. Da måte det ha vært ILLE om de har arrestert og fengslet en 16 år gammel gutt. Varsomheten? Det er akkurat denne holdningen som setter våres unge jenter og gutter i fare - eller mener du vi skal være varsom slik han kunne utføre terror handlingene? Kanskje handlinger ville ha utført drap på dine nærmeste. Nei takk. Bedre å ta av silkehansker før og ikke ETTER! 11
sonush Skrevet 4. mai 2021 #64 Skrevet 4. mai 2021 In absentia skrev (På 5.2.2021 den 16.05): De har garantert lært ham opp i Islam, og problemet starter her. Videre har han nok lært å hate jøder, shia-muslimer, hinduer, homofile, og vestlige verdier i større eller mindre grad. At kvinner er mindre verdt og skal adlyde følger nok også med. Stortsett så er det Pakistanske muslimer som hater hinduer. Litt rart egentlig, da forfedrene til disse muslimer var hinduer, før de tvangskonvertert til muslimer, for flere hundre år siden. Outlander skrev (På 2.5.2021 den 14.35): Muslimer og hinduer hater hverandre kanskje enda mer en muslimer hater amerikaner. Vel, kanskje ikke SÅ mye, men nesten like mye. Oppgulp jeg har sett vekslet mellom disse på diverse fb innlegg er ganske hårreisende egentlig. Noe dokumentasjon? Skulle gjerne sett det. Min egen erfaring er at jeg "angriper" ingen, men vet å forsvare meg, om jeg blir angripet. Så litt nysgjerrig på om det er sånn det har vært i de innleggene du snakker om. 🧐 1
Imariuz Skrevet 4. mai 2021 #65 Skrevet 4. mai 2021 sonush skrev (19 minutter siden): Stortsett så er det Pakistanske muslimer som hater hinduer. Litt rart egentlig, da forfedrene til disse muslimer var hinduer, før de tvangskonvertert til muslimer, for flere hundre år siden. Det stemmer vel ikke helt? https://simple.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Pakistan
sonush Skrevet 4. mai 2021 #66 Skrevet 4. mai 2021 Imariuz skrev (14 minutter siden): Det stemmer vel ikke helt? https://simple.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Pakistan Hvilken del? Arabiske/afghanske osv muslimer som invaderte sørøst Asia, bla India. Noen konverte seg frivillig, mens andre ble tvangkonvertert. I et land, islam hadde ingenting å gjøre. Så jeg er ikke helt bak mål. Diskuterer mer enn gjerne mer om det, men ikke i denne tråden. 1
Outlander Skrevet 4. mai 2021 #67 Skrevet 4. mai 2021 50 minutter siden, sonush said: Stortsett så er det Pakistanske muslimer som hater hinduer. Litt rart egentlig, da forfedrene til disse muslimer var hinduer, før de tvangskonvertert til muslimer, for flere hundre år siden. Noe dokumentasjon? Skulle gjerne sett det. Min egen erfaring er at jeg "angriper" ingen, men vet å forsvare meg, om jeg blir angripet. Så litt nysgjerrig på om det er sånn det har vært i de innleggene du snakker om. 🧐 Bare fordi DU ikke har opplevde dette betyr ikke at dette ikke skjer. Men du sier dette - du forsvare deg, som alle de andre som bli kalt grisvoldtektere og med kontra beskjed "kupiss drikkere" gjør også. Det er bare å gå inn på disse utenlandske aviser som tillater kommentarer, kanskje en artikkel om voldtekt på unge jenter i India, eller en til terror aksjonen utført på vestlige land så ser du godt hva jeg snakker om . ...
NordicViking Skrevet 18. mai 2021 Forfatter #68 Skrevet 18. mai 2021 Den 16 år gamle syriske flyktningen sa i retten at han manglet venner og fritidsaktiviteter, og at han derfor var mesteparten av tiden på internett. Der søkte han på mange ting fordi han var nysgjerrig (bl.a. IS, hvordan lage gift, etc.), men at dette bare var tidsfordriv. (VG) Tidsfordriv? Jeg kjøper ikke helt den forklaringen hans. Han søkte selv opp informasjon om dette, og kommuniserte med andre om hvordan han skulle lage gift. Kanskje han var naiv og lett å manipulere, men jeg kan ikke se at dette fritar ham for noe ansvar. 4
Callisto83 Skrevet 18. mai 2021 #69 Skrevet 18. mai 2021 NordicViking skrev (32 minutter siden): Den 16 år gamle syriske flyktningen sa i retten at han manglet venner og fritidsaktiviteter, og at han derfor var mesteparten av tiden på internett. Der søkte han på mange ting fordi han var nysgjerrig (bl.a. IS, hvordan lage gift, etc.), men at dette bare var tidsfordriv. (VG) Tidsfordriv? Jeg kjøper ikke helt den forklaringen hans. Han søkte selv opp informasjon om dette, og kommuniserte med andre om hvordan han skulle lage gift. Kanskje han var naiv og lett å manipulere, men jeg kan ikke se at dette fritar ham for noe ansvar. Yeah right, det må den lille drittsekken lengre ut på landet med. Han hatet visstnok hvite, og gjorde undersøkelser på hvor han kunne drepe dem, og hvordan. Jeg sier bare takk og lov for at PST klarte å avsløre dette før noen familier fikk ødelagt livene sine for alltid. Det er heldigvis ikke vanlig for ungdom generelt sett, å planlegge terror fordi man ikke har så mange fritidsaktiviteter. 5
Drizzt Skrevet 18. mai 2021 #70 Skrevet 18. mai 2021 Jeg leste litt om forklaringen hans i retten og jeg tenker: Dette tullet kjøper jeg ikke. Veldig bra at PST fikk tak i ham før uskyldige døde! Dessverre får han ikke straffen han fortjener fordi Norge har sterke tradisjoner i å straffe med symbolske straffer. Det er bare å se på den symbolske straffen IS-terroristkvinnen fikk ... Er det rart at en annen IS-terroristkvinne plutselig vil ''hjem''? Det var nok en stor lettelse for henne da hun fikk vite den symbolske straffen den første fikk. Jeg håper Norge ikke gjentar en av de største feilene som er begått i nyere tid på statsnivå som Erna personlig har ansvar for - nemlig å hente IS-terrorister til Norge og hindre at de får utmålt straff der forbrytelsene fant sted. 5
The Kitten Skrevet 18. mai 2021 #72 Skrevet 18. mai 2021 Callisto83 skrev (8 timer siden): Yeah right, det må den lille drittsekken lengre ut på landet med. Han hatet visstnok hvite, og gjorde undersøkelser på hvor han kunne drepe dem, og hvordan. Jeg sier bare takk og lov for at PST klarte å avsløre dette før noen familier fikk ødelagt livene sine for alltid. Det er heldigvis ikke vanlig for ungdom generelt sett, å planlegge terror fordi man ikke har så mange fritidsaktiviteter. Hva mener han med hvite? Nordmenn? For jeg har møtt hvite marokkanere, irakere og syrere. 1
Kattekusken Skrevet 18. mai 2021 #73 Skrevet 18. mai 2021 The Kitten skrev (4 minutter siden): Hva mener han med hvite? Nordmenn? For jeg har møtt hvite marokkanere, irakere og syrere. Mener vel den kaukasoide rase. Er ikke rakettforskning det her 1
The Kitten Skrevet 18. mai 2021 #74 Skrevet 18. mai 2021 Kattekusken skrev (1 minutt siden): Mener vel den kaukasoide rase. Er ikke rakettforskning det her Er ikke grunn til å svare ufint heller. 1
Callisto83 Skrevet 18. mai 2021 #75 Skrevet 18. mai 2021 The Kitten skrev (26 minutter siden): Hva mener han med hvite? Nordmenn? For jeg har møtt hvite marokkanere, irakere og syrere. "Vantro grupper" stod det et annet sted. "Hatet mot hvite" var nevnt i VG i går. Han mente neppe marokkanere, irakere eller syrere. 3
Drizzt Skrevet 19. mai 2021 #76 Skrevet 19. mai 2021 Det er nok snakk om hvite ikke-muslimer. Tenk at han kom til Norge gjennom familiegjenforening for å skape kvalme og begå terrorisme. Norge vet sannelig ikke hvem som slippes inn i landet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå