AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Plutselig alle mine samtaler ble mikset. De gamle samtalene (fra 2019-2020) og ubesvarte samtalene på toppen.Så jeg mistet litt oversikt og klarte ikke å finne de jeg var i dialog med 😄 Skjønte ikke noe før jeg fikk en del meldinger fra de jeg skrev i det siste at jeg forsvant fra chathistorien og dukket opp blant personer de matchet nylig. I tillegg sier de at vår chatsamtale er tom, men jeg ser fortsatt alle meldinger. Noen som opplevd lignende? Positivt med det at jeg fikk masse meldinger fra personer jeg matchet lenge siden men vi pratet aldri. Nå fått alle meg som nymatchet. Anonymkode: ff8d1...1a3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Just pick one already! Seriøst, har du samtaler tilbake fra 2019?? Anonymkode: e0b39...343
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Kanskje Tinder har lagt inn en sperre på hvor mange Matcher du kan samle på? Hadde vært supert i tilfelle, for ingen av oss som er på leting etter noe seriøst liker dere match-samlere som aldri kan ta et valg. Anonymkode: a15c1...176
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå