AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Noen her som kan anbefale en bra tannbleking? Vet det er noen blekemidler som bleker tennene hvite. Men hva heter de? Anonymkode: d875b...70d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Opalescence, kjøpes hos tannlege. Anonymkode: 3b4c8...c87 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Det lurer jeg å på. Fikk tannblekings middel på tannlegekontoret. 2 blekerunder på noen dager og pause noen uker som jeg ble fortalt. Fikk kun hvite striper på tennene. Ellers føler jeg dem er like gule som før bleking. Har sagt i fra til tannlegen. Han sa det kom til å ta tid før fargen endret seg. Nå 4 mnd etter er de fortsatt gule. Skjønner ingenting. Anonymkode: 075cb...375
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det lurer jeg å på. Fikk tannblekings middel på tannlegekontoret. 2 blekerunder på noen dager og pause noen uker som jeg ble fortalt. Fikk kun hvite striper på tennene. Ellers føler jeg dem er like gule som før bleking. Har sagt i fra til tannlegen. Han sa det kom til å ta tid før fargen endret seg. Nå 4 mnd etter er de fortsatt gule. Skjønner ingenting. Anonymkode: 075cb...375 Høres ikke riktig ut 🙈 Har bleket med middel fra tannlegen mange ganger, endringer kommer dagen etter, å det blir såklart hvitere jo flere netter du bruker det. Heter blekemiddelet du fikk? Anonymkode: 3b4c8...c87
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres ikke riktig ut 🙈 Har bleket med middel fra tannlegen mange ganger, endringer kommer dagen etter, å det blir såklart hvitere jo flere netter du bruker det. Heter blekemiddelet du fikk? Anonymkode: 3b4c8...c87 Vet ikke hva det heter. Fikk en slags mappe med blekeskinnene, gips avstøpet av tennene i tilfelle jeg må ha nye blekeskinner senere og 4 blanke sprøyter med middel inni. Står ikke noe på noe. Og forklaring av tannlege hvordan jeg gjorde alt fra å åpne sprøytene til å vaske blekeskinnene. Anonymkode: 075cb...375
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå