Gå til innhold

En bra tannbleking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som kan anbefale en bra tannbleking? Vet det er noen blekemidler som bleker tennene hvite. Men hva heter de? 

Anonymkode: d875b...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opalescence, kjøpes hos tannlege.

Anonymkode: 3b4c8...c87

• Liker 1
Skrevet

Det lurer jeg å på. Fikk tannblekings middel på tannlegekontoret. 2 blekerunder på noen dager og pause noen uker som jeg ble fortalt. Fikk kun hvite striper på tennene. Ellers føler jeg dem er like gule som før bleking. Har sagt i fra til tannlegen. Han sa det kom til å ta tid før fargen endret seg. Nå 4 mnd etter er de fortsatt gule. Skjønner ingenting.

Anonymkode: 075cb...375

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det lurer jeg å på. Fikk tannblekings middel på tannlegekontoret. 2 blekerunder på noen dager og pause noen uker som jeg ble fortalt. Fikk kun hvite striper på tennene. Ellers føler jeg dem er like gule som før bleking. Har sagt i fra til tannlegen. Han sa det kom til å ta tid før fargen endret seg. Nå 4 mnd etter er de fortsatt gule. Skjønner ingenting.

Høres ikke riktig ut 🙈

Har bleket med middel fra tannlegen mange ganger, endringer kommer dagen etter, å det blir såklart hvitere jo flere netter du bruker det.

Heter blekemiddelet du fikk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ikke riktig ut 🙈

Har bleket med middel fra tannlegen mange ganger, endringer kommer dagen etter, å det blir såklart hvitere jo flere netter du bruker det.

Heter blekemiddelet du fikk?

Vet ikke hva det heter. Fikk en slags mappe med blekeskinnene, gips avstøpet av tennene i tilfelle jeg må ha nye blekeskinner senere og 4 blanke sprøyter med middel inni. Står ikke noe på noe. Og forklaring av tannlege hvordan jeg gjorde alt fra å åpne sprøytene til å vaske blekeskinnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...