Gå til innhold

Jeg oversspiste - og kasta opp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sleit mye med anoreksi før, men vært på bedringens vei og nærmest frisk i flere mnd nå. Nå nettop fikk jeg et så enormt søtsug og spiste kjeks, kaker og sjokolade (mat jeg ikke har tillat meg på veldig, veldig lenge) og kasta det opp etterpå. 

Har aldri gjort noe sånt før. Vet ikke hva som gikk av meg. Det var som en slags "ut av meg selv"-følelse mens jeg spiste. Livredd for at det gjentar seg. 

Ville bare få det ut til noe. Er det sånn bulimi starter? trodde jeg snart skulle få et normalt forhold til mat...

Anonymkode: 073ef...720

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale chatten til ROS, nettros.no. De er flinke og kan svare litt på det du lurer på :)

Anonymkode: 91953...396

• Liker 1
Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Med vennlig hilsen,

Matas, moderator. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...