AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #21 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi meny-butikken her skaper jobber til en haug med ungdommer 🥰 Dét er viktig i lokalsamfunnet. ( og nei, mine unger jobber ikke der). Anonymkode: 86065...095 Så meny er flinkere til å ta inn ungdommer enn andre dagligvarekjeder? Det er veldig positivt! Anonymkode: 00cbf...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #22 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så meny er flinkere til å ta inn ungdommer enn andre dagligvarekjeder? Det er veldig positivt! Anonymkode: 00cbf...ee8 I alle fall her 😙 Anonymkode: 86065...095 1
Meadow Skrevet 4. februar 2021 #23 Skrevet 4. februar 2021 Handler stort sett på Meny. Godt utvalg, høy kvalitet, gode tilbud og selvbetjeningskasser. 1
Petra200 Skrevet 5. februar 2021 #24 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fast kunde hos Rema 1000. Handler visse ting hos extra og kiwi, og tusler innom meny fra tid til annen for å kikke på tilbudsdisken. Skjønner meg ikke på de som storhandler hos meny. Stort sett ligger alle varene 2-3 kr over kiwi, Rema, extra. Hvis du har en handlevogn for hele uka da, så taper du gjerne 200kr i uka. Anonymkode: 00cbf...ee8 Men du får også mye bedre utvalg da! Kanskje verdt 200kr i uka 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #25 Skrevet 5. februar 2021 Bunnpris og coop, de som er nærmest! Men liker de butikkene også da, de har et godt utvalg, og billigere enn de fleste andre steder. Ellers liker jeg Eurospar på grunn av ekstra godt utvalg av varer i deres butikker og god kvalitet på varer(da spesielt frukt og grønt) Anonymkode: 99d39...952
burgut Skrevet 5. februar 2021 #26 Skrevet 5. februar 2021 Kiwi. Litt på Meny, kommer an på tilbud og om jeg vil ha hjemlevering eller noe spesielt.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #27 Skrevet 5. februar 2021 Kiwi til storhandling. Bunnpris for supplering (billigst på kjøttdeig som regel). Brød handles hos bakeren. Innvandrer butikker for eksotiske ting og plukker gjerne med grønnsaker og te der også. Anonymkode: dee22...c0c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #28 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fast kunde hos Rema 1000. Handler visse ting hos extra og kiwi, og tusler innom meny fra tid til annen for å kikke på tilbudsdisken. Skjønner meg ikke på de som storhandler hos meny. Stort sett ligger alle varene 2-3 kr over kiwi, Rema, extra. Hvis du har en handlevogn for hele uka da, så taper du gjerne 200kr i uka. Anonymkode: 00cbf...ee8 Jeg handler nesten alt på Meny. De har alt jeg trenger, har nettbutikk, og er min nærmeste butikk. Det må være veldig gode tilbud på det jeg skal ha for at jeg skal kjøre til andre butikker for å handle. Jeg gjorde en egen privat pristest i fjor, der jeg handlet en typisk handlevogn for meg, hos alle butikkjedene i nærheten. De andre butikkene var billigere på mye, men de manglet utvalget. Hvis jeg handlet hos Coop Extra, Rema eller Kiwi, måtte jeg alltid innom Meny etterpå for å kjøpe inn resten av det jeg skulle ha. Når jeg la til utgifter til kjøring og bompenger ville jeg spart ca 3000 kr året på å handle på andre butikker enn min Meny nærbutikk. Det eneste jeg handler fast andre plasser er noen standard glutenfri produkter. Der er Rema utvilsomt billigst, og de er også den eneste butikken som har den ene brødmiksen jeg vil ha. De produktene storhandler jeg to ganger i året, slik at jeg slipper ekstra kjøring og bompenger hver uke eller hver måned. Anonymkode: 28294...d44 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #29 Skrevet 5. februar 2021 Extra fordi de har god plass i butikken og stor parkeringsplass og Meny fordi de har bare utvalg. Jeg har ikke som mål å bruke minst mulig penger på mat, jeg kjøper det jeg har lyst på når jeg har lyst på det uansett hvilken butikk jeg er i. Anonymkode: 20283...514 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #30 Skrevet 5. februar 2021 Oftest Kiwi. Men handler fisk på Meny, og kjøtt på Rema. Anonymkode: 33f0f...b62
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #31 Skrevet 5. februar 2021 Meny. Bestiller ofte hjemlevering, Meny har mye bedre vareutvalg enn Kolonial (selv om selve leveringstjenesten kan være litt crap). Meny er også den klart mest ålreite av de to tre nærbutikkene her - de andre er en Rema og Coop Extra, som kan være helt ålreit, men de drives dårlig, er skitne og har forsoffent utvalg av frukt og grønt. Anonymkode: cca65...506 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #32 Skrevet 5. februar 2021 Nettbutikken på meny Anonymkode: df57a...42f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #33 Skrevet 5. februar 2021 Jeg bor rett ved både bunnpris, rema 1000, coop mega og meny. Som regel så prøver jeg å handle på rema 1000 siden det er billigst, men dersom de andre butikkene har gode tilbud så handler jeg jo litt der også Anonymkode: 4204f...333
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #34 Skrevet 5. februar 2021 Jeg foretrekker butikker med selvskanning, så det blir mest coop og meny. Anonymkode: 43cea...f1d 2
Brunello Skrevet 5. februar 2021 #35 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg handler nesten alt på Meny. De har alt jeg trenger, har nettbutikk, og er min nærmeste butikk. Det må være veldig gode tilbud på det jeg skal ha for at jeg skal kjøre til andre butikker for å handle. Jeg gjorde en egen privat pristest i fjor, der jeg handlet en typisk handlevogn for meg, hos alle butikkjedene i nærheten. De andre butikkene var billigere på mye, men de manglet utvalget. Hvis jeg handlet hos Coop Extra, Rema eller Kiwi, måtte jeg alltid innom Meny etterpå for å kjøpe inn resten av det jeg skulle ha. Når jeg la til utgifter til kjøring og bompenger ville jeg spart ca 3000 kr året på å handle på andre butikker enn min Meny nærbutikk. Det eneste jeg handler fast andre plasser er noen standard glutenfri produkter. Der er Rema utvilsomt billigst, og de er også den eneste butikken som har den ene brødmiksen jeg vil ha. De produktene storhandler jeg to ganger i året, slik at jeg slipper ekstra kjøring og bompenger hver uke eller hver måned. Anonymkode: 28294...d44 Dette skjer fordi du lager et regnestykke for å rettferdiggjøre disposisjonene dine (med premisser som antakelig kunne vært unngått). De fleste vil kunne spare mye mer. Kommer selvsagt an på hvor mange man er i husholdningen. Har regnet ut at jeg sparer en tusenlapp bare på meieriprodukter (eksklusiv ost). Vi er 2 voksne og 3 barn. Jeg handler inn alt av basisvarer på Rema, og handler kjøtt, fisk og produkter Rema ikke har på Meny, Mega eller spesialbutikker.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #36 Skrevet 5. februar 2021 Brunello skrev (27 minutter siden): Dette skjer fordi du lager et regnestykke for å rettferdiggjøre disposisjonene dine (med premisser som antakelig kunne vært unngått). De fleste vil kunne spare mye mer. Kommer selvsagt an på hvor mange man er i husholdningen. Har regnet ut at jeg sparer en tusenlapp bare på meieriprodukter (eksklusiv ost). Vi er 2 voksne og 3 barn. Jeg handler inn alt av basisvarer på Rema, og handler kjøtt, fisk og produkter Rema ikke har på Meny, Mega eller spesialbutikker. Det er ikke sikkert alle har som mål å spare mest mulig penger på mat. Anonymkode: 20283...514 1
sommermor Skrevet 5. februar 2021 #37 Skrevet 5. februar 2021 Her varierer jeg litt mellom Kiwi og Bunnpris. Vi ukeshandler for det meste på Rema. Avogtil går jeg innom Mega for å få litt inspirasjon ,det er veldig bra utvalg av frukt og grønt der. Obs er jeg innom kanskje to, tre ganger i året. Jeg handler ikke mat der.
Sylveon Skrevet 5. februar 2021 #38 Skrevet 5. februar 2021 Kjetil E skrev (10 timer siden): Som noen sa en gang, det eneste som ikke er på bunn hos Bunnpris er prisene. Så sant, så sant. 1
Sylveon Skrevet 5. februar 2021 #39 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvor handler du mest dagligvarer? Anonymkode: f9068...692 Kolonial og Coop OBS om tilbud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå