Gå til innhold

Akvariefisk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får se når jeg er ferdig med studiene, og kan slappe mer av. :) Har så utrolig lyst på et 280 liters akvarium *drømme*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er greit å ha tid om du skal skaffe deg det ihvertfall... gleder meg til å flytte med typen jeg, da får vi et kar på 600L, ett på 400, ett på 160, ett på 130, ett på 80 og ett på 45 ;) den leiligheten blir.. full av akvariet ;) Foreløpig er det han som står for de største.. har bare 130 og 80L jeg. Har ikke plass til mer

Skrevet

WOW! Det må jeg si *imponert* Tror jeg holder meg til to stykker jeg ;) Men det er en utrolig flott hobby da, og jeg trives godt med det. :) Tror min kjære ville freaket ganske kraftig ut, hvis jeg hadde kommet med 3 stk nye akvarium. Han synes det er fint, men ikke _så_ fint :ler: Det blir sikkert kjempe fint hjemme hos dere :-D

Skrevet

vi får se.. har store planer for åpen kjøkkenløsning, tror det blir å plassere 600L inni "barbenken" der. det er typen som har fått meg hekta på akvarium, så han er overlykkelig for at jeg begynte med det. Vet ikke om vi beholder alle akvariumene da, det kan tross alt bli for mye av det gode.. :)

Skrevet

Naboen har akvarium i stueveggen, og det ser nyyydelig ut. Det eneste som er litt tungt, er at han noen ganger skifter på akvariet iført dykkemaske for å få tak i alt :ler:

Skrevet

hehe ja kjenner en som gjør det samme... :) men vil si det er verdt det, er utrolig dekorativt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...