AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Fått en ny lubben hund og veterinær sier at den må slankes. Veterinæren tilba meg forskjellig typer hundemat, men da jeg så på innholdsfortegnelsen inneholdt alle sammen for det meste korn. Jeg ønsker at den lille maten hunden skal ha, hvertfall har protein og karbohydrater fra kjøtt og ikke korn/mais ect. Særlig også fordi hunden skal slankes, vil være sikker på at hunden får i seg bra mat, ikke bare vomfyll. Det er en pomeranian / pappilon mix som veier 6 kg og ifølge dyrlege er målet å nå 4 kg. Så hunden skal ganske mye ned i vekt! Hunden har også veldig til appetitt og spiser alt som kommer foran snuten (dyrlege sa det var vanlig for tisper som har fjernet livmor pga betennelse). Men foret må komme i små biter, for hunden har ganske liten munn/svelg 😅 Har noen noe tips til slankefor til liten hund? Kanskje også noen type godbiter? (Får veldig lite av dette, men er greit å ha med på tur da det er noen uvaner jeg trener bort) Anonymkode: ca137...308
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Vom og hundemat 🙌🏼 Anonymkode: 57ceb...316
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå