Gyarados Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Jeg er diagnostisert med engselig unnvikende personlighetsforrstyrrelse, og har stått på Lamictal i nesten 2 år nå. Det var ikke noe konkret indikasjon for å starte med det, og jeg kjenner ingen med denne PF som står på Lamictal. Jeg har lyst til å trappe ned og slutte (selvsagt i samråd med lege), men vil høre erfaringer fra dere med denne PF som har stått på /står på Lamictal. Funket det? Hvordan merket du endring?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Står på lamictal, men grunnet bipolar og blandet pf ( unnvikende blant annet).... Anonymkode: 5137e...8f8
Fru2020 Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Jeg har også blandet personlighetsforstyrrelse og står på Lamictal. Unnvikende et en del av min pf, men jeg har tenkt at jeg får Lamictal pga eupf-delen. Jeg har PTSD og så det kan være den delen også. Jeg kjente ikke noe forskjell da jeg begynte på Lamictal, men det går bedre med meg nå enn før så jeg har tenkt at den nok betyr en forskjell.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Jeg gikk på lamictal i flere år pga personlighetsforstyrrelse. Trappet sakte ned i samråd med legen. Har greid meg fint uten. Anonymkode: ce831...26c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå