AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 For 1,5år siden matchet jeg med en mann, jeg hadde vært singel i 6 uker når vi matchet. Det klaffet med en gang. Dessverre skulle han på ferie dagen etter og ble borte i flere uker.. Vi chattet hver dag hele ferien hans, flere timer hver dag. Når han endelig kom hjem traff vi hverandre så fort vi kunne. Det gikk kjempe fint helt til jeg ble full, sjalu og teit. Viste virkelig meg fra min verste side. Jeg trodde det skyltes at jeg hadde begynt å date for tidlig etter et lengre forhold. Men dette viste jo seg å være underliggende tilknytningsproblemer som jeg nå jobber med. Det er også pga han at jeg ble bevisst på dette. Fordi han dumpet meg UTROLIG NOK ikke etter denne daten. Han hadde fortsatt kontakt med meg, men langt fra slik vi hadde hatt. Det endte etter noen måneder opp med at vi traff hverandre, hadde sex noen ganger.. men jeg lagde drama etter hver gang. Fordi jeg er redd for å bli såret.. innviklet å forklare.. Det som da skjedde var at han lyttet til meg, kunne kjefte litt når jeg dro det for langt, men ga hovedsakelig konstruktive tilbakemeldinger. Fikk inntrykk av at han ønsket å forstå meg. Nå har vi hatt en del mnd hvor han har datet andre, jeg har datet andre. Han har hjulpet, lyttet og rådet meg i mine relasjoner med andre. Han har bare taklet meg så bra.. Men hvorfor??? Hvorfor gidder han?? Jeg hadde nok droppet kontakten etter første daten. Han var hjemme hos meg nå nylig og vi hadde fantastisk sex og koste oss og pratet og så tv etterpå. Hvorfor roter han seg opp i meg igjen? Når han vet at det FORT kan bli drama.. Jeg tørr ikke spørre hva vi er for noe heller 😆 Vi har hatt mye fokus på sex og hatt mye gøy rundt dette. Men nå er jeg så redd for å lage "drama" at jeg ikke tørr å si at jeg ikke vil ha sex med han, om det kun er det han ønsker. Uff! Sorry hvis dette er helt uforståelig og rotete. Det er hode mitt også dessverre .. Anonymkode: d443d...f6b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Det høres ikke ut som om du er klar for noe forhold enda. Det beste er nok om du kan fokusere på å jobbe gjennom dine issues, så kan dere eventuelt ha en mulighet om et års tid eller noe slik! Anonymkode: 2ec65...27f 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 1.Kanskje han spiller for å fortsatt få ha sex med deg.. 2. Kanskje han også liker krangle.. 3. Kanskje du har truffet noen som virkelig bryr seg om deg... Var jeg deg ville jeg prøvd skjerpe meg litt, og følt meg litt heldig...- så sant du vil ha han da.... Lykke til😊 Anonymkode: 4479d...b46 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Han bruker deg for sex. Anonymkode: 9f0d5...ae2 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 I all sannsynlighet fordi du ikke er så mye drama at det ikke er verdt sexen han får tilgang på. Å høre litt på sutring og jamring i ny og ned, og belønningen er sex. Det at han vil hjelpe og høre på deg når du snakker om andre relasjoner er jo absolutt all indikasjon på at han ikke ser deg som en kjæreste. Da hadde han jo blitt sint og sjalu. Anonymkode: 177bf...01e 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Sex ja....mange menn kommer tilbake når sexen er så tilgjengelig. Er det stopp på sex så hopper de til neste. Trist, men sant. Kvinn deg opp å snakk sammen om dere har et ordentlig forhold. Spør om han liker deg. Liker du han? Anonymkode: 9be18...dff 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han bruker deg for sex. Anonymkode: 9f0d5...ae2 Veldig mye styr for lite sex da.. Han kan GARANTERT få sex andre steder om han ønsker det! Dessuten har jeg mast mer på sex enn han har 🙈 Men man vet jo selvsagt aldri 🙄 Ts Anonymkode: d443d...f6b
Aliquis Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Hvis du spør om intensjonen til en mann på dette forumet, uansett hva situasjonen er, vil du få høre at han bare er ute etter sex. Ta det med en klype salt. Endret 4. februar 2021 av Aliquis
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Aliquis skrev (11 minutter siden): Hvis du spør om intensjonen til en mann på dette forumet, uansett hva situasjonen er, vil du få høre at han bare bruker deg for sex. Ta det med en klype salt. Hehe 😊 Ja, ser dette her 😂 Menn får ikke mye cred her altså 😅 Men ofte stemmer det jo og 😋 Men syns det var vanskelig å fortelle om oss i en tekst her.. Dette er jo bare en brøkdel av vår relasjon.. Men jeg er forvirret.. Har vært mer involvert med andre menn som ikke har giddet dramaet mitt.. Så prøver å finne ut om han bare er snill eller om han kanskje bryr seg litt om meg. At han ikke har følelser for meg og ikke blir sjalu når jeg snakker om andre er ingen bombe for meg, vi har bare vært venner og ikke kommet noen vei pga jeg konsekvent setter kjepper i hjulene våre hver gang. Prøver å styre meg denne gangen og er nesten sånn at jeg tror han blir stolt av meg om eg klarer det denne gangen 😜 Han er ganske mye eldre enn meg og.. Ts Anonymkode: d443d...f6b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 Blir veldig glad om noen menn vil svare og 😋😁 It takes one, to know one 😜 Ts Anonymkode: d443d...f6b
Jensine Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): I all sannsynlighet fordi du ikke er så mye drama at det ikke er verdt sexen han får tilgang på. Å høre litt på sutring og jamring i ny og ned, og belønningen er sex. Det at han vil hjelpe og høre på deg når du snakker om andre relasjoner er jo absolutt all indikasjon på at han ikke ser deg som en kjæreste. Da hadde han jo blitt sint og sjalu. Anonymkode: 177bf...01e "Ny og ne" - månefasene.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 Tipper han syns du er bra sex. Hvis du er en del yngre, så trekker kanskje det litt og. Men fryktelig interessert virker han dog ikke. Anonymkode: 5c445...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 Hehe... Har vært sånn mot min partner også 🤣.. underliggende problemer fra barndom, og sånne ting. Men vi henger enda sammen. Og Han kan svare tilbake også gitt 🤣. Men når vi ordner opp så ordner vi opp ordentlig og snakker sammen om hvorfor, hva som trigger og Kiss and make up. Det var vel fordi jeg slet også mye med å bli skikkelig forelsket pga forsvars muren jeg hadde. Og han klarte å rive den ned. Hatt det fint og Amazing fra vi ble sammen, men ting ble tøffere og tøffere mentalt. Også sjalu, kom borti en melding som handlet om meg og mine barn til ei venninne og et utsatt fra han hvor barnemor hadde sagt noe om denne dama til han, siden han ble med meg. Som gjorde at han blokkerte venninna og så unnskyld for hva han hadde skrevet i steden for å snakke med meg om det og spørre. Vær et mareritt en stund. Men back on track igjen. Vet han virkelig bryr seg og elsker meg. Kanskje han også virkelig er glad i deg og faktisk aksepterer deg hundre prosent, men gir deg tid til å bli klar for forhold igjen.. finnes sånne typer menn også som faktisk bryr seg av hele sitt hjerte ❤❤❤. Og ikke bare bruker for sex og tilgjengelighet. Anonymkode: bd058...0b2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe... Har vært sånn mot min partner også 🤣.. underliggende problemer fra barndom, og sånne ting. Men vi henger enda sammen. Og Han kan svare tilbake også gitt 🤣. Men når vi ordner opp så ordner vi opp ordentlig og snakker sammen om hvorfor, hva som trigger og Kiss and make up. Det var vel fordi jeg slet også mye med å bli skikkelig forelsket pga forsvars muren jeg hadde. Og han klarte å rive den ned. Hatt det fint og Amazing fra vi ble sammen, men ting ble tøffere og tøffere mentalt. Også sjalu, kom borti en melding som handlet om meg og mine barn til ei venninne og et utsatt fra han hvor barnemor hadde sagt noe om denne dama til han, siden han ble med meg. Som gjorde at han blokkerte venninna og så unnskyld for hva han hadde skrevet i steden for å snakke med meg om det og spørre. Vær et mareritt en stund. Men back on track igjen. Vet han virkelig bryr seg og elsker meg. Kanskje han også virkelig er glad i deg og faktisk aksepterer deg hundre prosent, men gir deg tid til å bli klar for forhold igjen.. finnes sånne typer menn også som faktisk bryr seg av hele sitt hjerte ❤❤❤. Og ikke bare bruker for sex og tilgjengelighet. Anonymkode: bd058...0b2 Så fint 😍 Tror nok ikke det er helt slik det blir her.. Men vet at eg skremte han med oppførselen min.. Hvis eg klarer å holde meg i skinnet denne gangen så kanskje vi klarer å utvikle noe.. Men hvis han allerede vet at han aldri vil utvikle noe følelser for meg, gidder jeg ikke å involvere meg med han. Fordi jeg er allerede glad i han som en venn og kan nok fort bli forelsket om det fortsetter som sist. Men tør ikke å sette krav enda, for da tenker han nok "nå begynner hun igjen".. 🤦♀️ Kanskje eg må bare ta en sjanse og ta det litt som det kommer 😅🙈 Ts Anonymkode: d443d...f6b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper han syns du er bra sex. Hvis du er en del yngre, så trekker kanskje det litt og. Men fryktelig interessert virker han dog ikke. Anonymkode: 5c445...7d2 Nei det er han ikke heller 🤷♀️ Men jeg prøver å finne ut om det ligger noe potensiale der fra hans side.. Det har gjort det før.. Men tør ikke spørre 😅 Og tror jeg gjør lurt å spille chill 😜 Selvom jeg klikker inni meg.. Er nok litt kontrollerende 🤔 Ts Anonymkode: d443d...f6b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For 1,5år siden matchet jeg med en mann, jeg hadde vært singel i 6 uker når vi matchet. Det klaffet med en gang. Dessverre skulle han på ferie dagen etter og ble borte i flere uker.. Vi chattet hver dag hele ferien hans, flere timer hver dag. Når han endelig kom hjem traff vi hverandre så fort vi kunne. Det gikk kjempe fint helt til jeg ble full, sjalu og teit. Viste virkelig meg fra min verste side. Jeg trodde det skyltes at jeg hadde begynt å date for tidlig etter et lengre forhold. Men dette viste jo seg å være underliggende tilknytningsproblemer som jeg nå jobber med. Det er også pga han at jeg ble bevisst på dette. Fordi han dumpet meg UTROLIG NOK ikke etter denne daten. Han hadde fortsatt kontakt med meg, men langt fra slik vi hadde hatt. Det endte etter noen måneder opp med at vi traff hverandre, hadde sex noen ganger.. men jeg lagde drama etter hver gang. Fordi jeg er redd for å bli såret.. innviklet å forklare.. Det som da skjedde var at han lyttet til meg, kunne kjefte litt når jeg dro det for langt, men ga hovedsakelig konstruktive tilbakemeldinger. Fikk inntrykk av at han ønsket å forstå meg. Nå har vi hatt en del mnd hvor han har datet andre, jeg har datet andre. Han har hjulpet, lyttet og rådet meg i mine relasjoner med andre. Han har bare taklet meg så bra.. Men hvorfor??? Hvorfor gidder han?? Jeg hadde nok droppet kontakten etter første daten. Han var hjemme hos meg nå nylig og vi hadde fantastisk sex og koste oss og pratet og så tv etterpå. Hvorfor roter han seg opp i meg igjen? Når han vet at det FORT kan bli drama.. Jeg tørr ikke spørre hva vi er for noe heller 😆 Vi har hatt mye fokus på sex og hatt mye gøy rundt dette. Men nå er jeg så redd for å lage "drama" at jeg ikke tørr å si at jeg ikke vil ha sex med han, om det kun er det han ønsker. Uff! Sorry hvis dette er helt uforståelig og rotete. Det er hode mitt også dessverre .. Anonymkode: d443d...f6b Kjenner meg litt igjen. Det der går over. jeg merker det forskjellig i alle relasjonene jeg er i. De jeg er trygge på oppfører jeg meg ikke sånn med.. han er kanskje ikke rett for deg, eller så kan du gi det en sjanse denne gangen og se om det blir bedre. Hvis ikke foreslår jeg du finner en annen. Anonymkode: b2b47...31b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner meg litt igjen. Det der går over. jeg merker det forskjellig i alle relasjonene jeg er i. De jeg er trygge på oppfører jeg meg ikke sånn med.. han er kanskje ikke rett for deg, eller så kan du gi det en sjanse denne gangen og se om det blir bedre. Hvis ikke foreslår jeg du finner en annen. Anonymkode: b2b47...31b Utfordringen med oss nå, er at jeg vet ikke hva han tenker, og vil heller ikke begynne å mase.. prøver å vise at jeg har endret meg 😆 Men vet at om jeg involverer meg, kommer jeg til å få følelser og mest sannsynlig bli såret.. Noe jeg kjenner at jeg vil unngå... Men skal prøve å ha fokus på meg selv og glemme han litt .. Hehe 😃 Jeg blir heller ikke slik om jeg er trygg.. får jeg mye bekreftelse så er det 0 drama.. Men med denne fyren har det vært en laaang vei, mye drama og drit! Ikke før jeg dret meg ut og køddet til hele relasjonen vår da.. før det ga han meg ikke mulighet til å bli utrygg, han viste så godt at han likte meg.. Men jeg klarte å ødelegge det Men det at han viser etter så lang tid at han "tåler" meg og ikke løper med halen mellom beina er veldig fint syns jeg. Om det så er som en venn/knullevenn Han er uansett en fin fyr og har hjulpet meg mye med å forstå meg selv. Ts Anonymkode: d443d...f6b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Utfordringen med oss nå, er at jeg vet ikke hva han tenker, og vil heller ikke begynne å mase.. prøver å vise at jeg har endret meg 😆 Men vet at om jeg involverer meg, kommer jeg til å få følelser og mest sannsynlig bli såret.. Noe jeg kjenner at jeg vil unngå... Men skal prøve å ha fokus på meg selv og glemme han litt .. Hehe 😃 Jeg blir heller ikke slik om jeg er trygg.. får jeg mye bekreftelse så er det 0 drama.. Men med denne fyren har det vært en laaang vei, mye drama og drit! Ikke før jeg dret meg ut og køddet til hele relasjonen vår da.. før det ga han meg ikke mulighet til å bli utrygg, han viste så godt at han likte meg.. Men jeg klarte å ødelegge det Men det at han viser etter så lang tid at han "tåler" meg og ikke løper med halen mellom beina er veldig fint syns jeg. Om det så er som en venn/knullevenn Han er uansett en fin fyr og har hjulpet meg mye med å forstå meg selv. Ts Anonymkode: d443d...f6b Det er jo bare spørre hva han tenker, om du lurer på det. Det er helt vanlig å ville vite hvor man har hverandre uten at det skal bli sett på som "mas". Anonymkode: b2b47...31b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå