einaro Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Hvilke program anbefales til å fjerne spam, anti malaware på datamaskin?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Jeg anbefaler å abonnere på Malwarebytes, det fungerer veldig bra sammen med Windows Defender. Unngå alt av gratisprogrammer, de gjør som regel maskinen treg og hvis det er gratis så er det alltid brukeren som blir produktet. https://www.malwarebytes.com/pricing/ Anonymkode: 13c07...9b4 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Malwarebytes, ja! Det var det jeg fikk anbefalt fra onkelen min som er dataingeniør da jeg var yngre og ukritisk, og det gjorde virkelig jobben. Anonymkode: 7810f...3da 1
einaro Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg anbefaler å abonnere på Malwarebytes, det fungerer veldig bra sammen med Windows Defender. Unngå alt av gratisprogrammer, de gjør som regel maskinen treg og hvis det er gratis så er det alltid brukeren som blir produktet. https://www.malwarebytes.com/pricing/ Anonymkode: 13c07...9b4 Takk for svar. Malwarebytes i linken er delt i tre deler. Premium 1 device. Premium 5 devices. Premium + privacy 5 devices. Hva er forskjellen på disse?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 einaro skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Malwarebytes i linken er delt i tre deler. Premium 1 device. Premium 5 devices. Premium + privacy 5 devices. Hva er forskjellen på disse? Premium 1 device er for en maskin, premium 5 er produktnøkkel som kan brukes på fem maskiner og premium + privacy er med VPN. Jeg vet ikke hvordan Malwarebytes sin VPN er, har ikke lest hvordan den er i forskjell til ExpressVPN eller NordVPN som er de største på markedet. Anonymkode: 13c07...9b4
nomore82 Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Tja. Om du kjører Windows 10 som er oppdatert, trenger du noe mer enn den innebygde Windows Defender?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 Hvis du har fått det på maskinen så ville jeg ha installert windows på nytt. Fjernet alt og lagt inn en ny innstallasjon. På windowsmaskinen jeg bruker så har jeg kun defender og malwarebyte free. Har aldri hatt problemer med treghet, malware eller noe annet skrot på pc. Anonymkode: dbd80...117
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 nomore82 skrev (12 minutter siden): Tja. Om du kjører Windows 10 som er oppdatert, trenger du noe mer enn den innebygde Windows Defender? Malwarebyte beskytter mot ting som Windows Defender ikke fanger opp. Har selv opplevd å fått varsel om trojanere her på KG, det har f.eks vært lenker som noen har postet og Malwarebytes blokkerer før truslene før man går inn på lenkene. Men med oppdatert Windows og sunn fornuft så er man rimelig trygg. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis du har fått det på maskinen så ville jeg ha installert windows på nytt. Fjernet alt og lagt inn en ny innstallasjon. På windowsmaskinen jeg bruker så har jeg kun defender og malwarebyte free. Har aldri hatt problemer med treghet, malware eller noe annet skrot på pc. Anonymkode: dbd80...117 Gratisversjonen av Malwarebytes har ikke sanntidsbeskyttelse og den mangler flere funksjoner som betalingsversjonen har, her om dagen så plugget jeg inn en eksternharddisk fra en bekjent og da poppet det opp flere varsler. Det går ikke automatisk på gratisversjonen så man må skanne manuelt. Anonymkode: 13c07...9b4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå