AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Slet med hermorrid etter fødsel. For en måned siden. Nå er den tilbake etter jeg brukte behandling salve.. smerten er så intenst at jeg halter i ene benet. Det stråler ned hele benet og føles som stort åpent sår i endetarmen. Men den er stor ca 3 cm... Hva gjør jeg? Anonymkode: 46fe8...07f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Du må jo kontakte legen så du får en sjekk på det. Anonymkode: 7a062...cfc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Kontakter fastlegen og ber om henvisning til sykehus for behandling Anonymkode: 547d7...9ef
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Enig at du må kontakte lege og få behandling, da fjerner de hemoroiden. Jeg har slitt mye med hemoroider og de utvendige gjør helt vilt vondt til tider. Men har også hatt innvendige hemoroider hvor smerten har gått ut i skjeden, kjønnsleppene og lysken. Det er noe ordentlig dritt, for å si det pent. For ikke å snakke om hvor mye de kan blø... 🤨 Anonymkode: 7d2a8...b8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå