AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Ja, hva skal man si. Vet ikke hva jeg føler på men ønsker vel mest bare å få det ut. Møtte en for mange år tilbake. Følelsene mellom oss og kjemien var skikkelig sterk, vi hadde en flørt og ble forelsket. Jeg har aldri hatt det sånn med noen mann før, men av diverse grunner og forskjellige situasjoner i livet ble det aldri mer enn enn flørt. Dvs. vi ble ikke kjærester men ikke langt ifra. Ting med han har vært vanskelig, mulig pga nye følelser. Jeg såret han, han såret meg noe som gjorde at vi i lange perioder ikke hadde kontakt. Klarte vel å glemme hverandre litt. Men han var vel alltid i bakhodet, vi hadde våres forhold på hver vår kant men har alltid endt opp med å kontakte hverandre. Jeg snakker nå om en periode på over ti år. Har prøvd å ikke tenke så mye på han, men jeg klarte ikke helt å legge han fra meg. Den mannen gjør noe med meg fysisk og psykisk. Men til saken: Jeg har vært singel lenge nå og vi har hatt jevn kontakt det siste året. Skulle endelig få se hverandre igjen etter så lang tid. Det var kjempekoselig og følelsene mine kom for fullt igjen. Sexen var helt magisk og han virker på meg som en magnet. Helt sykt hvor vilt begjæret er. Fra begges sider. Bestemte oss for å satse etter dette. På tross av avstand. Men nå vil han ikke mer. Vet vi er forskjellige og bor langt unna, men skjønner ikke hva det var som gikk galt. Jeg føler han ville møte meg mer enn bare for sex, og han virker jo oppriktig glad i meg. Han sier han føler han elsker meg men ikke føler det samme som meg? Skjønner ingenting. Er det slik at når han endelig fikk meg er det ikke så interessant mer? Føler ikke ut som han har lekt med meg selvom jeg sitter igjen med den følelsen..også tatt i betraktning at det har tatt flere år med kontakt?! Null kontakt nå. Men føler det på meg at han kommer til å ta kontakt igjen, har alltid gjort det. Er så lei av å ha han på hjernen. Blir jo aldri ferdig. Skal sies han virker veldig streng på hva han ønsker og vil i livet og fint kan kutte mennesker ut. Noen lignende historier? Anonymkode: c172f...4bb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Bare glem ham. Hadde han villet ha deg hadde han innordnet seg slik at han kunne fått deg for ti år siden. Gå videre, treff en ny mann. Anonymkode: de674...c87 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Kanskje han ikke orker å gå gjennom alt dette på nytt igjen? På en måte så skjønner jeg ham. Han vil kanskje gå videre med livet sitt og prøve lykken med en ny person. Hvis det er tilfellet, synes jeg at du også skal gå videre med livet ditt. Anonymkode: 13864...f53 1
Tor P Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Du burde lese "Hekta" av Sissel Gran og Nora Skaug, tror det kan være nyttig for deg! Lykke til! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå