Gå til innhold

Gjensidig kjemi og flørt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd gjensidig kjemi, dere bare klaffer og oppdager at dere er på samme plass i livet?😍 Del gjerne din erfaring, hva skjedde, jeg vil høre 🥰

Jeg fikk plutselig erfare den for litt siden og jeg blir virkelig moooo i knærne når jeg ser han. 
Jo mer jeg blir kjent med han jo mer oppdager vi at vi har felles. Han er ganske flørtete med meg, jeg blir som en forelska 14-åring 😄 Men kan sjansen være at han merker kjemien han og, siden han flørter som han gjør?🥰 Flørter såklart tilbake 😉

Anonymkode: 7a7aa...a64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, been there, done that! Og når det først skjer.. don’t let it go❤️😍

Skrevet
Erlic skrev (4 minutter siden):

Jepp, been there, done that! Og når det først skjer.. don’t let it go❤️😍

Åh herlig 🥰 Ja vil ikke slippe, kan ikke se for meg livet uten han 😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åh herlig 🥰 Ja vil ikke slippe, kan ikke se for meg livet uten han 😍

Ja, det er magisk når det står på.. nyt det❤️

Anonymkode: 4cace...a2a

Skrevet

Ja, har opplevd det. Og vi er kjærester nå, nærmer oss halvannet års-jubileum. Når alt bare stemmer, merker du det fort. :) Lykke til.

Anonymkode: da5b1...f03

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja, har opplevd det. Og vi er kjærester nå, nærmer oss halvannet års-jubileum. Når alt bare stemmer, merker du det fort. :) Lykke til.

Anonymkode: da5b1...f03

Ååhh herlig 🥰

Skrevet

Da er det bare å kjøre på da.😊 Bare sjekk at han er singel, og ikke er av den typen som flørter sånn med alle.😉

Anonymkode: 935fd...a5a

Skrevet

Det er eneste grunnen jeg ser for å innlede noe med noen: så ja. Men jeg har erfart at flere menn bare ser den følelsen som ren seksuell tiltrekning og heller velger kvinner  som er passer med "sjekklisten" deres. Beats me, men virker som noen menn foretrekker å bruke et helt liv på å klage over et kjedelig samliv med kvinner som oppfyller noen formelle krav de kunne lagt frem for sin mor, enn å ta valg basert på følelser. Håper du har funnet noen som vektlegger følelser.

Anonymkode: 37ec5...f55

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er eneste grunnen jeg ser for å innlede noe med noen: så ja. Men jeg har erfart at flere menn bare ser den følelsen som ren seksuell tiltrekning og heller velger kvinner  som er passer med "sjekklisten" deres. Beats me, men virker som noen menn foretrekker å bruke et helt liv på å klage over et kjedelig samliv med kvinner som oppfyller noen formelle krav de kunne lagt frem for sin mor, enn å ta valg basert på følelser. Håper du har funnet noen som vektlegger følelser.

Den første tiltrekningen er jo i de fleste tilfeller en stor del rent fysisk og seksuell for begge kjønn. Det er veldig vanlig at en slik tiltrekning i starten bråstopper når man blir bedre kjent og finner ut at man ikke matcher på andre områder. Det må jo faktisk være ting som klaffer der, ellers takler man jo ikke å være sammen over tid. Men for TS høres det jo foreløpig lovende ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts her..skjønner hva du mener 😉 Dette har pågått en stund så jeg føler det er på rett spor - og jeg føler han virkelig bryr seg 🥰 Tilogmed når jeg ringer, så hører jeg at han blir glad av å høre stemmen - aldri merket akkurat det før, ikke med noen, men jeg bare hører at han blir glad og smiler 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den første tiltrekningen er jo i de fleste tilfeller en stor del rent fysisk og seksuell for begge kjønn. Det er veldig vanlig at en slik tiltrekning i starten bråstopper når man blir bedre kjent og finner ut at man ikke matcher på andre områder. Det må jo faktisk være ting som klaffer der, ellers takler man jo ikke å være sammen over tid. Men for TS høres det jo foreløpig lovende ut.

Ts her...Ja du beskriver det godt, at det fort stopper om det ikke er mer å gå på..

Vi bruker goooood tid på å bli kjent, og det gjør meg ingenting. Føler det bare gjør det enda bedre 🥰 

Skrevet

Flere erfaringer?🥰

Skrevet

Ofte har jeg gått å kjent på det lenge, følt på en gjensidig tiltrekning/interesse når blikket møtes. En slags spenning. Hos meg begynner ofte interessen når jeg plutselig får denne følelsen rundt en mann, vet aldri sikkert om det er gjensidig, men har opplevd at denne følelsen ofte stemmer.

Anonymkode: a07fa...e50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...