Mr Zalo Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Hei Hadde en litt komplisert operasjon av en visdomstann for en stund tilbake.. det ble sydd 1 sting der tannen var, og etter et par dager så hadde tannkjøttet trekket seg bort og kjevebenet ble synlig... måtte da tilbake for å sy og da ble det 4 nye sting, betalte da nesten en tusenlapp for besøket... nå 2 dager senere har alle stingene røket igjen og kjevebenet har igjen komt fram. er dette noe jeg kan klage på? er det noen her som har hatt en lignende opplevelse? 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Det er "normale" komplikasjoner. Ble du ikke informert om mulige komplikasjoner? Anonymkode: e409d...537
Mr Zalo Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er "normale" komplikasjoner. Ble du ikke informert om mulige komplikasjoner? Anonymkode: e409d...537 Joda, helt greit med komplikasjoner, men når eg ikje blir sydd igjen skikkelig fysste gang, må eg komma tbage og betala en bærums tier, åsså ryke stingå igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå