AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Jeg skjønner at man ikke sitter på telefonen hele tiden og man har et liv, men jeg merker at jeg begynner å miste interessen når det går flere timer mellom nesten hver melding. Det er ikke snakk om tre timer, men over 10 timer. Er det noen som også opplever å miste interessen når det går flere timer mellom nesten hver melding? Anonymkode: a6cf1...b03
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Nei, egentlig ikke - men jeg er sånn selv, så det er kanskje en av grunnene. Jeg foretrekker faktisk en som ikke er noe særlig glad i telefonen sin. Anonymkode: 0db5a...d9e 5
visp Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Det hadde jeg aldri giddi. I en sånn situasjon? 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 Hvis man mister interessen etter noen timer er det ikke håp uansett. Anonymkode: 0e3e2...0b0 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, egentlig ikke - men jeg er sånn selv, så det er kanskje en av grunnene. Jeg foretrekker faktisk en som ikke er noe særlig glad i telefonen sin. Anonymkode: 0db5a...d9e Men han svarer aldri på dagtid. Han svarer som regel i 22 eller 23 tiden. Man er vel ikke så opptatt hele dagen at man ikke rekker å svare på en melding. Anonymkode: a6cf1...b03 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Men han svarer aldri på dagtid. Han svarer som regel i 22 eller 23 tiden. Man er vel ikke så opptatt hele dagen at man ikke rekker å svare på en melding. Anonymkode: a6cf1...b03 Har han kanskje jobb? Anonymkode: 0e3e2...0b0 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Men han svarer aldri på dagtid. Han svarer som regel i 22 eller 23 tiden. Man er vel ikke så opptatt hele dagen at man ikke rekker å svare på en melding. Anonymkode: a6cf1...b03 Hvor opptatt han er aner jeg ingenting om, dessverre. Anonymkode: 0db5a...d9e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis man mister interessen etter noen timer er det ikke håp uansett. Anonymkode: 0e3e2...0b0 Jeg tenkte ikke over det i begynnelsen men jeg føler at samtalen blir veldig "hakkete" når det går over mellom 10 til 20 timer mellom hver melding 😅 Anonymkode: a6cf1...b03 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har han kanskje jobb? Anonymkode: 0e3e2...0b0 Jeg jobber på sykehjem og har tid til å svare i lunsjpause. Han har hjemmekontor. Anonymkode: a6cf1...b03 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #10 Skrevet 3. februar 2021 Jeg er sammen med ei usikker dame som sender 60-80 snap om dagen..... slitsomt.... ho forstår heller ikke problemet.... Anonymkode: bff2f...34c 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #11 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er sammen med ei usikker dame som sender 60-80 snap om dagen..... slitsomt.... ho forstår heller ikke problemet.... Anonymkode: bff2f...34c Hæ? Det er jo ikke relevant til det jeg spør om. Anonymkode: a6cf1...b03 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #12 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har han kanskje jobb? Anonymkode: 0e3e2...0b0 Er det virkelig viktig, så svarer man, selv om man har TRE jobber. Anonymkode: 7801f...0cd 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #13 Skrevet 3. februar 2021 Folk er forskjellige, han jeg dater bruker alt fra 10 min. til tre dager på å svare på en melding, litt ettersom hva det gjelder. Han er ikke glad i å være online og svarer når han føler for det om det ikke haster. Han svarer ordentlig når han først får satt seg til, ikke bare «Ok 👍». Etter over to år har jeg blitt vant til det. Holdt på å bli sprø i starten fordi jeg ikke kjente ham så godt og var sikker på at jeg var dumpet hver gang 😄 Jeg synes det har blitt helt ekstremt hvor tilgjengelig man forventes å være være fordi vi har mobiler, ville aldri dumpet noen kun pga. at de ikke gidder å melde i tid og utide. Sikkert verre for dem som ikke har opplevd å være uten, jeg er så gammel at vi ikke hadde telefon hjemme overhode før jeg ble 8-9 år. Anonymkode: 59613...b31 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #14 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har han kanskje jobb? Anonymkode: 0e3e2...0b0 De fleste greier å svare på melding selv om de er på jobb 😂 Anonymkode: 3dc7e...d01 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #15 Skrevet 3. februar 2021 Jeg syns det er et sunnhetstegn at han ikke er så opptatt av mobilen sin. Anonymkode: b0138...4b4 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #16 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk er forskjellige, han jeg dater bruker alt fra 10 min. til tre dager på å svare på en melding, litt ettersom hva det gjelder. Han er ikke glad i å være online og svarer når han føler for det om det ikke haster. Han svarer ordentlig når han først får satt seg til, ikke bare «Ok 👍». Etter over to år har jeg blitt vant til det. Holdt på å bli sprø i starten fordi jeg ikke kjente ham så godt og var sikker på at jeg var dumpet hver gang 😄 Jeg synes det har blitt helt ekstremt hvor tilgjengelig man forventes å være være fordi vi har mobiler, ville aldri dumpet noen kun pga. at de ikke gidder å melde i tid og utide. Sikkert verre for dem som ikke har opplevd å være uten, jeg er så gammel at vi ikke hadde telefon hjemme overhode før jeg ble 8-9 år. Anonymkode: 59613...b31 Dumpe? Jeg har jo ikke møtt fyren en gang! Jeg er/var interessert i treffe han. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste greier å svare på melding selv om de er på jobb 😂 Anonymkode: 3dc7e...d01 Ikke sant! Selv om man ikke er så opptatt av telefonen sin, så går det an å svare på en melding for så å legge fra seg telefonen 😅 Anonymkode: a6cf1...b03
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #17 Skrevet 3. februar 2021 Om han hadde vært interessert nok, så ville han svart litt oftere. Man vet jo hvordan det er når man er interessert/forelsket, da sjekker man mobilen titt og ofte, og får sommerfugler i magen når man ser at man har fått mld. Fyren din enten gidder ikke å sjekke om han har fått noe fra deg, eller så ser han det, og gidder ikke svare med en gang. Uansett, så er det et sterkt tegn på at han ikke er interessert. Anonymkode: 4b962...e2b 12
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #18 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg syns det er et sunnhetstegn at han ikke er så opptatt av mobilen sin. Anonymkode: b0138...4b4 Har TS skrevet at han ikke er opptatt av mobilen? For alt vi vet, sitter han med mobilen dagen lang - han bare svarer ikke på meldingene fra TS. Anonymkode: 3dc7e...d01 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #19 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, egentlig ikke - men jeg er sånn selv, så det er kanskje en av grunnene. Jeg foretrekker faktisk en som ikke er noe særlig glad i telefonen sin. Anonymkode: 0db5a...d9e Glad i telefonene sin? Dette er ikke underholdning, men noe som er/skal bli et forhold. Hvor arrogant går det an å bli? Han må jo vise interesse for henne. Jeg hadde aldri orket en arrogant, tafatt mann. Anonymkode: 2c798...4a4 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #20 Skrevet 3. februar 2021 Høres ut som alle kvinnene jeg chatter med på tinder. Skjønner at man er opptatt men det er ikke høflig å la folk vente en dag på svar. Tolker det som ikke gira og gir opp. Anonymkode: 59689...048
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå