Gå til innhold

Hundesonen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går det ikke an å registrere bruker på hundesonen? Har prøvd i flere måneder men får det fortsatt ikke til.

Anonymkode: ad1f3...2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei eierene der har ikke svart på evigheter. Admin og alle moderatorer har trukket seg. 

Hilsen tidligere moderator.

Anonymkode: 2df18...36b

• Liker 5
Skrevet

Har også prøvd i flere måneder. Sendte til og med en mail, men fikk aldri noe svar. Synd, det virket som et veldig bra forum!

Anonymkode: 4b4f5...ed9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei eierene der har ikke svart på evigheter. Admin og alle moderatorer har trukket seg. 

Hilsen tidligere moderator.

Anonymkode: 2df18...36b

Har det skjedd noe spesielt, eller hva er greia egentlig? Er fortsatt medlem, nylig begynt å lese litt (5-10 år siden jeg var særlig aktiv), men det er jo knapt aktivitet. Synd, likte forumet, blir langt fra det samme å skrive på kjæledyr-delen her inne... Er det noen andre forum som har tatt over, eller snakker ikke hundefolk på nett lenger? 

• Liker 4
Skrevet
Poldark skrev (7 minutter siden):

Har det skjedd noe spesielt, eller hva er greia egentlig? Er fortsatt medlem, nylig begynt å lese litt (5-10 år siden jeg var særlig aktiv), men det er jo knapt aktivitet. Synd, likte forumet, blir langt fra det samme å skrive på kjæledyr-delen her inne... Er det noen andre forum som har tatt over, eller snakker ikke hundefolk på nett lenger? 

Tror dessverre facebook har overtatt mye fra diverse forum. Har merket det på flere forum jeg var medlem av tidligere. De er helt døde nå. Trist.

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, Poldark said:

Er det noen andre forum som har tatt over, eller snakker ikke hundefolk på nett lenger? 

De fleste har flyttet seg til ulike grupper på Facebook.

Skrevet
Tabris skrev (19 minutter siden):

De fleste har flyttet seg til ulike grupper på Facebook.

Så kjedelig. Synes ikke det er det samme. 

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, Poldark said:

Så kjedelig. Synes ikke det er det samme. 

Litt enig. Det er noe eget med et forum. Synes også det er mer oversiktelig enn diskusjoner på FB.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker også det å være anonym. Og det er jeg ikke på Facebook. Liker forum mye bedre.

Anonymkode: ad1f3...2bb

• Liker 6
Skrevet

Det går litt i rykk og napp der inne - har vært veldig rolig etter jul. Eier har vært helt fraværende i mange år - fryktelig irriterende.

Anonymkode: b45a2...f0f

Skrevet

Ser ut som om registreringen på hundesonen er oppe og går igjen. Anbefaler virkelig folk som har hundespørsmål å lufte tankene sine der inne også. Det er stort sett ganske trivelig, nyttig og selv om aktiviteten går litt opp og ned så får du garantert svar fra kyndige folk.

Anonymkode: b45a2...f0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...