kiri Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 (endret) Har noen her inne litt informasjon å gi meg ang prostatakreft? Min pappa fikk diagnosen i dag, men de mener den er oppdaget på et veldig tidlig tidspunkt. En eller annen verdi var 5 og dette tallet kunne visst gå til 100, men da hadde man også kreft i hele seg. Hans neste time på sykehuset er om 4-6 uker. Mine foreldre mente at dette ikke var lang ventetid men jeg synes det høres veldig lenge ut. Er det det man må regne med i dagens Norge? Takker for all info. Endret 16. august 2005 av kiri
Nella Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 På kreft.no er det masse nyttig info. Der kan du se under kreftsykdommer og finne den du vil. Det er syke ventetider i landet her. Når det nå er oppdaget på et tidlig tidspunkt ville jeg sjekket rundt og hørt om det var mulig å komme inn et annet sted. Det er fritt sykehusval i landet her. Kontakt disse her og hør hva de kan gjøre: www.sykehusvalg.net Håper alt kommer til å gå bra med pappan din og at han får time tidligere. Ikke gøy å gå å vente på den heller.
sixx Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 Ring til Kreftlinjen....så vil du få god informasjon. Hadde det vært fare på ferde....så ville han ha blitt prioritert. Lykke til.
Gjest stine Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Pappa har akkurat blitt operert for prostata kreft. Dette var en vanskelig periode for oss, og det er det fortsatt. Han er veldig deprimert nå.. Han hadde en PSA verdi på 10, noe som er dobbelt så mye som din pappa. Allikevel har han operert. Og det var også veldig tidlig i stadie. Så da går det nok bra med pappan din tenker jeg. Men så klart, det er vanskelig. Jeg syns det er vanskelig fortsatt så jeg føler med deg, virkelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå