Gå til innhold

Menn: Hvor mange er for mange?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange sexpartnere er for mange sexpartnere for at dere ikke ønsker å inngå forhold/ekteskap etc og ikke bare en one night stand?

Anonymkode: 460d8...90b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 er for mange. 6 er for få.

Anonymkode: 7c525...7d0

• Liker 8
Skrevet

Til dere som kommer til å svare i denne tråden, kan dere være så snille og forklare i detalj hvorfor dette er et problem for dere? 

Jeg har alltid vært nysgjerrig på tankegangen deres.

Anonymkode: 73853...39e

• Liker 10
Skrevet

15-20 kansje?

Vanskelig å si egentlig. Mye gjenspeiles i damenes syn på ting og tang. Mange sexpartnere betyr ikke at du er god på sex, men bare det at du er god til å ha sex og ikke har noen spesiell god dømmekraft og retning på partnere. Dvs. du tar det som kommer.  

• Liker 4
Skrevet

Har ingen maksgrense. Men ensifret er for få i hvert fall. 

ONS er jeg ikke interessert i.

Anonymkode: 6ce41...b20

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er tråden laget kun ut fra menns preferanser? Hvorfor ikke også inkludere kvinnen? Mange kvinner har også preferanser på dette området..

• Liker 5
Skrevet
Vera skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er tråden laget kun ut fra menns preferanser? Hvorfor ikke også inkludere kvinnen? Mange kvinner har også preferanser på dette området..

Kvinner må også gjerne svare :) Var bare litt nysgjerrig på menns perspektiv :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvinner må også gjerne svare :) Var bare litt nysgjerrig på menns perspektiv :) 

Det er bra :) 

Hmm, vanskelig å sette et eksakt tall..men ville nok ha begynt å tenke meg veldig godt om dersom han hadde hatt flere enn 5-10 sexpartnere kanskje? 

• Liker 4
Skrevet

Kommer jo helt an på hvor gammel personen er og om det har vært lengre forhold involvert.!

• Liker 6
Skrevet
SpeilEggos skrev (1 minutt siden):

Kommer jo helt an på hvor gammel personen er og om det har vært lengre forhold involvert.!

Skriv gjerne alder og kjønn også 😄 Når vi først har samtalen oppe :) 

Skrevet
Vera skrev (3 minutter siden):

Det er bra :) 

Hmm, vanskelig å sette et eksakt tall..men ville nok ha begynt å tenke meg veldig godt om dersom han hadde hatt flere enn 5-10 sexpartnere kanskje? 

Enig. Hilsen mann.

Anonymkode: a813a...4eb

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Hr. Aktiv said:

15-20 kansje?

Vanskelig å si egentlig. Mye gjenspeiles i damenes syn på ting og tang. Mange sexpartnere betyr ikke at du er god på sex, men bare det at du er god til å ha sex og ikke har noen spesiell god dømmekraft og retning på partnere. Dvs. du tar det som kommer.  

Kvinner er gjerne mer kresne til sine sexpartnere enn menn er, av den enkle grunn at det krever mer å tilfredsstille kvinner enn menn (generelt). En god del av de jeg har hatt sex med har det blitt med den ene gangen, fordi kjemien ikke stemmer (eller det er null tekniske ferdigheter og kunnskap om kvinnelig anatomi). 

Anonymkode: c8e86...bd2

• Liker 7
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om antall, og trenger ikke vite noe om det. (Noen unntak: om han har prøvd seg på hele vennegjengen, eller har bikket tresifret, ville jeg nok rygget unna). 
Har aldri opplevd at menn spør meg heller, og hadde nok blitt litt skeptisk da. Vil du egentlig vite det - og hvorfor? 
K29

• Liker 7
Skrevet

Jeg har ingen maksgrense. Er mann.

• Liker 6
Skrevet

Kvinne 38 her, mannen min hadde 9 da vi ble sammen og jeg syntes det var så mange at det nesten ble en dealbreaker. Nå noen år senere tenker jeg at dersom jeg skulle møte noen idag ville jeg satt dealbreakeren rundt 15 tenker jeg.

Anonymkode: dc1ae...26a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bryr meg ikke om antall, og trenger ikke vite noe om det. (Noen unntak: om han har prøvd seg på hele vennegjengen, eller har bikket tresifret, ville jeg nok rygget unna). 
Har aldri opplevd at menn spør meg heller, og hadde nok blitt litt skeptisk da. Vil du egentlig vite det - og hvorfor? 
K29

Pleier ikke å spørre eller bli spurt selv heller, og har vel ingen personlig grense på antall partnere (med unntak). Unntak er hvis personen har hatt sex med noen jeg er venn/ i familie med og hvis vedkommende ikke er lojal. Men det er jo noe annet. Men hadde en samtale med en kompis som fikk meg til å bli litt nysgjerrig på hva andre tenker om dette.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvor mange sexpartnere er for mange sexpartnere for at dere ikke ønsker å inngå forhold/ekteskap etc og ikke bare en one night stand?

15. Det er egentlig 5 for mange, men levelig. Bikker du 15 og nærmer deg 20, så har du nok vært litt for løs til at jeg lar meg friste. Jeg respekterer og smigres veldig av kvinner som har en mening med sex, annet enn å ligge rundt for gøy. 

Anonymkode: 8428b...bf1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

15. Det er egentlig 5 for mange, men levelig. Bikker du 15 og nærmer deg 20, så har du nok vært litt for løs til at jeg lar meg friste. Jeg respekterer og smigres veldig av kvinner som har en mening med sex, annet enn å ligge rundt for gøy. 

Anonymkode: 8428b...bf1

Kan man ikke ha gjort begge deler? La oss si noen har en fortid hvor de hadde sex for gøy og ikke noe mer. Så fant de ut at sex var noe mer meningsfylt mellom to mennesker senere i livet. Ville du da ha latt være å bli sammen med noen pga antall sexpartnere de hadde tidligere, når de da har utviklet seg som menneske og ikke har samme tankegang når det kommer til sex lenger?

• Liker 15
Skrevet

Glad jeg og samboer ikke bryr seg om sånt. Da hadde ikke vi vært sammen på 13.året for å si det sånn! Mulig jeg er for gammel for denne tråden 🙈

Anonymkode: 49430...987

• Liker 5
Skrevet

Jeg har tydeligvis hatt aaalt for mange partnere for alle sammen her i tråden, men det gjør meg ingenting. Dersom du tror antall sexpartnere er en ting du har rett på å få vite om meg, så er du utelukket både som ons og fast partner uansett. 

For min egen del tenker jeg at du er utelukket som partner om du har har hatt sex med veldig mange av vennene mine, og jeg vet om det. 

Anonymkode: e5909...b54

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...