Gå til innhold

IPL hårfjerning, ekstremt overasket positivt!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har akkurat begynt å bruke Iviskin3. Skal huden være glatt og hårløs rett etter bruk?

Starter med 1 mm hår, men de forsvinner ikke. Gjør jeg dette feil?

Anonymkode: 15080...2a3

Jeg kjenner ikke maskinen du har (jeg bruker Braun), men jeg skal være hårløs ved behandling.

Anonymkode: 74f30...618

Skrevet

Jeg har selv IPL maskin fra Silkemyk, og den fungerer veldig bra. Brukes en gang i uken på nybarbert hud. Dere kan bruke kode: maja10 for 10% på denne siden :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 22.38):

Hei!

Lurer på om hårfjerneren fra IVISKIN er bra? Jeg vil bestille en ipl-hårfjerner, men er usikker på hvilken jeg skal velge... den til braun er litt for dyr for meg, men vil jo at det skal funke liksom

Anonymkode: 58460...75c

Iviskin sine produkter er kjøpt på AliExpress til en brøkdel av prisen de selger den for.

Her er G3 modellen:

https://www.aliexpress.com/item/1005003994059364.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.15ae66c83MiHbh&algo_pvid=0b2fa081-5fea-4a9a-b238-521e4b319b60&algo_exp_id=0b2fa081-5fea-4a9a-b238-521e4b319b60-42&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000027695744560"}&pdp_npi=2%40dis!NOK!1134.36!567.18!!!56.08!!%402101d8b516603133180436561ed764!12000027695744560!sea&curPageLogUid=UpkOwQB6YdzY

Anonymkode: e037d...bc3

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Får ikke til å bestille, men regner med dem shipper til Norge,  siden dere har fått dette til.. får beskjed om å skrive inn stedsnavn,  noe jeg sef gjør,  men kommer meg ikke til steg 2.

Hadde dere problemer med dette?

Anonymkode: 0fea4...1bc

Skrevet

Bruker du beskyttelses briller?

Anonymkode: 68e76...922

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 8.59):

Til opplysning så er det ikke permanent hårfjerning. Det vokser ut igjen.

Jeg har vært flere runder med laser i livet, og da mener jeg ordentlig laser som Diode (IPL er ikke laser) som man tar på klinikk og gjør ekstremt vondt. Selv med en 8-10 behandlinger så forsvinner ikke 100% av hårene, og med tiden kommer mye av det tilbake.

IPL er mye svakere enn laser og mindre effektiv, spesielt de til hjemmebruk. Når det er sagt så hadde jeg et sånt hjemmeapparat selv før, og det virket godt til å holde hårveksten i sjakk! Så takk for tips, jeg vet ikke hvor jeg gjorde av den gamle, men tenker jeg skal kjøpe ny nå :)

Uansett, du må fortsette å bruke den, kanskje man kan bruke den sjeldnere som vedlikehold. Men hårene dine er ikke fjernet permanent. Jeg følte mer de gikk litt i dvale da jeg drev med hjemme-IPL enn at de forsvant. 

Anonymkode: 2c94e...86b

Jeg har tatt laser på klinikk, syntes ikke det var ekstremt vondt. Ble ikke kvitt alt håret, men betydelig reduksjon, kunne sikkert blitt mer reduksjon om jeg tok flere behandlinger. Den første behandlingen fikk jeg kjemieeffekt av. Mer enn de sa jeg kunne regne med. De to neste ble litt skuffende i forhold. Så ble ikke til at jeg tok flere. De få hårene som var igjen går det greit å fjerne på annet vis.

Dette er nå ca 10 år siden, og det er ikke kommet tilbake.

Anonymkode: 00b4f...d1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.8.2022 den 20.52):

Bruker du beskyttelses briller?

Anonymkode: 68e76...922

Nei.

Anonymkode: 74f30...618

• 7 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 18.17):

Så rart, min gjør ikke vondt. Har den nyeste fra Iviskin som ble best i test hos GetFitness.no og sånt. Tror ikke det er meningen at det skal gjøre vondt!!

Anonymkode: e5213...c26

NB: Dette er betalt innhold som er skrevet av annonsøren. Ikke nøytralt, redaksjonelt innhold. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var skeptisk, men vil også vise. Har brukt Iviskin 6 ganger (1 gang i uken), og bikinilinjen nærmer seg hårløs. Og jeg har sånt hår som du nesten kan se vokser 😂 Så normalt ville det vært som de hårstråene som er igjen over det hele. 1 uke siden barbering.

Bruker også under armene og på bena, men der er ikke resultatene like tydelige ennå.

8AC249F2-F7DB-4426-A528-0F4B3A0CC9D2.jpeg

Anonymkode: 4f40d...572

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og det skal ikke gjøre vondt - da hadde jeg ikke orket

Skrevet

Jeg har den fra Alvaskin og er også kjempefornøyd 🥰 IPL-teknologien er en skikkelig lifesaver 💯

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2022 den 23.27):

Hvordan beskytter man øynene når man bruker en slik maskin? Vil tro at jevnlig bruk hver uke gjennom flere år kan gi øyeskader. 

Anonymkode: 43435...554

Tror ikke man trenger å beskytte de, for lyset går jo bare av når maskinen er i kontakt med huden. Men du kan bruke solbriller hvis du synes lyset er for sterkt. Det er det de fra Alvaskin fortalte meg i hvert fall da jeg spurte de 😃 

AnonymBruker
Skrevet
ElisabethS65 skrev (51 minutter siden):

Jeg har den fra Alvaskin og er også kjempefornøyd 🥰 IPL-teknologien er en skikkelig lifesaver 💯

samme her 🥰

Anonymkode: e724d...7a6

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det fulgte med briller til Iviskin, men det stod at det ikke er nødvendig å bruke de. Jeg lukker uansett øynene når jeg trykker på knappen - gidder ikke ta noen sjanser.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 19.32):

Jeg har akkurat begynt å bruke Iviskin3. Skal huden være glatt og hårløs rett etter bruk?

Starter med 1 mm hår, men de forsvinner ikke. Gjør jeg dette feil?

Anonymkode: 15080...2a3

Jeg er også fornøyd med Philips lumea (tror jeg jeg har). Med den skal du være helt hårløs når du bruker den. Hvis man har hår virker den dårligere. Du må bruke den flere ganger med et visst mellomrom for å bli helt hårløs (følg bruksanvisning), men hos meg ble det markert mindre hårvekst allerede etter første gangs bruk:

Anonymkode: 094f7...c32

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg må være forsiktig med? Har ganske tett hårvekst på haka, redd for irritasjon. Er også litt redd for øynene.

Kjøpte også braun silk expert pro 5. 

Anonymkode: b4009...e67

Skrevet

Mottok Iviskin G3 IPL hårfjerner i posten i dag! 

Barberte begge leggene og bikinilinjen. Men brukte kun laseren på ene leggen og hele bikinilinjen. Jeg lot den andre foten være igjen som referanse. Så får vi se da! Spent på om det fungerer! 

Jeg har forresten veldig lys hvit hud og mørkeblondt/lysebrune hårstrå.

• 2 måneder senere...
Skrevet
Wsl skrev (På 9.5.2023 den 19.47):

Mottok Iviskin G3 IPL hårfjerner i posten i dag! 

Barberte begge leggene og bikinilinjen. Men brukte kun laseren på ene leggen og hele bikinilinjen. Jeg lot den andre foten være igjen som referanse. Så får vi se da! Spent på om det fungerer! 

Jeg har forresten veldig lys hvit hud og mørkeblondt/lysebrune hårstrå.

Har kjøpt denne nå og er spent på å høre, hvordan er resultatene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...