AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Må bare dele min begeistring ( og store overrasking) over hvor effektivt og enkelt denne permanente fjerning har vært! Kjøpte en av de dyreste ( best i test) og nå etter ca 6 ikke er jeg praktisk talt helt hårløs i bikinilinja og legger også bak lårene, dette har plaget meg hele mitt voksne liv og nå er jeg helt glatt!! Det vokser ikke ut igjen 😘👍 dyr investering ,men for meg, verdt hver krone!!! Synd det ikke blir Syden iår 🤣🤣 Anonymkode: 3349f...e38 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Hvilken type har du? Anonymkode: f7a7d...d31
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må bare dele min begeistring ( og store overrasking) over hvor effektivt og enkelt denne permanente fjerning har vært! Kjøpte en av de dyreste ( best i test) og nå etter ca 6 ikke er jeg praktisk talt helt hårløs i bikinilinja og legger også bak lårene, dette har plaget meg hele mitt voksne liv og nå er jeg helt glatt!! Det vokser ikke ut igjen 😘👍 dyr investering ,men for meg, verdt hver krone!!! Synd det ikke blir Syden iår 🤣🤣 Anonymkode: 3349f...e38 6 hva? Måneder eller år? Og hvor ofte kjører du på med laseren? Anonymkode: 60c71...3f0 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Jeg har kjøpt den samme. Virker veldig lovende. Har brukt den noen ganger nå og ser tydelig forskjell. Tror ikke man blir kvitt hårene helt, men at man holder det i sjakk ved jevnlig bruk. Kjøpte den dyreste pakken der det fulgte med presisjonshode. Anonymkode: baf9b...8bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 6 uker 🤣 og har kjørt 2 ganger pr uke nå i starten, ser ut som jeg blir helt hårfri Ts Anonymkode: 3349f...e38 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Jeg har også den! Er kjempefornøyd. Har PCOS og slet med mye hårvekst og nå er nesten 80 av håret på legger og armer borte. Før måtte jeg shave 1 gang om dagen (men ble stubbete kvelden), men nå kan jeg gå neste en uke uten å barbere leggene. Ansiktet har det vært en helt grei effekt, er fortsatt litt sjenerende, men hårene har blitt såpass "tynne" at jeg sliter ikke med inngrodd hår når jeg fjerne med pinsett eller høvel. Anonymkode: f6790...b27 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt den samme. Virker veldig lovende. Har brukt den noen ganger nå og ser tydelig forskjell. Tror ikke man blir kvitt hårene helt, men at man holder det i sjakk ved jevnlig bruk. Kjøpte den dyreste pakken der det fulgte med presisjonshode. Anonymkode: baf9b...8bc Høres ut som om du har den samme jeg fikk. Jeg har brukt den fire ganger med ca en ukes mellomrom. Leggene og under armene var nærmest hårløse nå i dag. Og da var det 10 dager siden sist barbering. Bikinikanten må jobbes mer med ser jeg. Anonymkode: 5442a...9be
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har også den! Er kjempefornøyd. Har PCOS og slet med mye hårvekst og nå er nesten 80 av håret på legger og armer borte. Før måtte jeg shave 1 gang om dagen (men ble stubbete kvelden), men nå kan jeg gå neste en uke uten å barbere leggene. Ansiktet har det vært en helt grei effekt, er fortsatt litt sjenerende, men hårene har blitt såpass "tynne" at jeg sliter ikke med inngrodd hår når jeg fjerne med pinsett eller høvel. Anonymkode: f6790...b27 Hvor høyt opp i ansiktet går du med maskinen? Anonymkode: 5442a...9be
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #10 Skrevet 3. februar 2021 Har noen en link? Til presis modellen, ikke bare en braun, for ser ut som de har flere....vil ikke kjøpe feil 😀 Anonymkode: e109d...99f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #11 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har noen en link? Til presis modellen, ikke bare en braun, for ser ut som de har flere....vil ikke kjøpe feil 😀 Anonymkode: e109d...99f https://www.prisjakt.no/product.php?p=5068785&gclid=EAIaIQobChMIgKywttfO7gIVDdGyCh2tQQWCEAAYAiAAEgJXV_D_BwE Anonymkode: baf9b...8bc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): 6 uker 🤣 og har kjørt 2 ganger pr uke nå i starten, ser ut som jeg blir helt hårfri Ts Anonymkode: 3349f...e38 Det står ganske tydelig forklart i bruksanvisningen at man IKKE bør gjøre det oftere enn EN gang i uka. Anonymkode: 5590c...231 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 Det er jo ikke en spesielt dyr pris da. Jeg går til klinikk og får fjernet hår med Alexandrite laser (ekte laser i motsetning til IPL), og da koster det så mye per behandling på legger, armhuler og brasiliansk. Går rundt 8 uker mellom hver behandling. Merker stor forskjell, men det er ikke helt borte dessverre. Har nok mest å gjøre med at vi er forskjellige. Anonymkode: 30b1f...f74 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det står ganske tydelig forklart i bruksanvisningen at man IKKE bør gjøre det oftere enn EN gang i uka. Anonymkode: 5590c...231 Og jeg kjørte 2 ganger i uka, og det har gått HELT fint 👍 TS Anonymkode: 3349f...e38 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 Så bra! Har vurdert sånn Kan jeg spørre litt dumt praktisk spørsmål; må man følge nøye med og se mye ned der man fjerner hår? Spør fordi jeg har krystallsyke og ikke kam titte ned lenge av gangen
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 Til opplysning så er det ikke permanent hårfjerning. Det vokser ut igjen. Jeg har vært flere runder med laser i livet, og da mener jeg ordentlig laser som Diode (IPL er ikke laser) som man tar på klinikk og gjør ekstremt vondt. Selv med en 8-10 behandlinger så forsvinner ikke 100% av hårene, og med tiden kommer mye av det tilbake. IPL er mye svakere enn laser og mindre effektiv, spesielt de til hjemmebruk. Når det er sagt så hadde jeg et sånt hjemmeapparat selv før, og det virket godt til å holde hårveksten i sjakk! Så takk for tips, jeg vet ikke hvor jeg gjorde av den gamle, men tenker jeg skal kjøpe ny nå Uansett, du må fortsette å bruke den, kanskje man kan bruke den sjeldnere som vedlikehold. Men hårene dine er ikke fjernet permanent. Jeg følte mer de gikk litt i dvale da jeg drev med hjemme-IPL enn at de forsvant. Anonymkode: 2c94e...86b 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor høyt opp i ansiktet går du med maskinen? Anonymkode: 5442a...9be Barten Anonymkode: f6790...b27
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 Fnuggolina skrev (22 minutter siden): Så bra! Har vurdert sånn Kan jeg spørre litt dumt praktisk spørsmål; må man følge nøye med og se mye ned der man fjerner hår? Spør fordi jeg har krystallsyke og ikke kam titte ned lenge av gangen I starten så var jeg veldig nøye (Litt nervøs av meg) men etter å ha brukt den i over ett år nå så er en erfaring jeg har tatt med meg at man ikke behøver å stresse med å være så nøye. Ene gangen presterte jeg å ta samme legg 2 ganger, men fikk ikke noen bivirkninger annet enn at jeg følte meg litt lett solbrent. Anonymkode: f6790...b27
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #19 Skrevet 4. februar 2021 Fnuggolina skrev (27 minutter siden): Så bra! Har vurdert sånn Kan jeg spørre litt dumt praktisk spørsmål; må man følge nøye med og se mye ned der man fjerner hår? Spør fordi jeg har krystallsyke og ikke kam titte ned lenge av gangen Jeg ser ikke mye ned. Har stort sett kontroll på hvor jeg har vært med maskinen. Det kommer jo lysglimt også så det beste er å se bort. Anonymkode: baf9b...8bc
Gjest Fnuggolina Skrevet 4. februar 2021 #20 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg ser ikke mye ned. Har stort sett kontroll på hvor jeg har vært med maskinen. Det kommer jo lysglimt også så det beste er å se bort. Anonymkode: baf9b...8bc Bra :) Kjøpte den faktisk nå 🙈 ER så lei av røde nupper i 2 uker etter intimbarbering. Har du prøvd den på mer der nede enn bikinilinje? Jeg vil helst fjerne alt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå