AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Er det noen med ME som skjelver i de verste periodene, hvis dere prøver å reise dere? Jeg skjelver så mye at jeg kan vrikke anklene og falle (Det er ikke epilepsi). Anonymkode: cf01f...a27
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Ja. Skal faktisk til nevrolog pga det nå. Vært me syk i 17 år. Anonymkode: 0932b...9e9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Skjelvinger og spasmer er vanlig. Det er sammentrekninger i musklene grunnet for mye melkesyre. Det er det samme som skjer når friske personer f.eks. står i 90-grader’n lenge, de begynner å skjelve i beina og klarer til slutt ikke stå lenger men detter sammen. Det er det samme som skjer i musklene til Me-pas. ved normale, dagligdagse bevegelser, opphopning av melkesyre. Anonymkode: 482a1...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Skal faktisk til nevrolog pga det nå. Vært me syk i 17 år. Anonymkode: 0932b...9e9 Åh, trist å høre 💔 Jeg holder på med å få spirket diagnosen nå, så jeg prøver å finne litt ut av ting. Jeg er i midten av 30-årene, men skjelvingene har jeg hatt siden jeg var barn. Ingen kan si hva det kommer av. TS Anonymkode: cf01f...a27
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjelvinger og spasmer er vanlig. Det er sammentrekninger i musklene grunnet for mye melkesyre. Det er det samme som skjer når friske personer f.eks. står i 90-grader’n lenge, de begynner å skjelve i beina og klarer til slutt ikke stå lenger men detter sammen. Det er det samme som skjer i musklene til Me-pas. ved normale, dagligdagse bevegelser, opphopning av melkesyre. Anonymkode: 482a1...ae0 Tusen takk for svar ❤️🙏 TS Anonymkode: cf01f...a27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå