AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #101 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det to venner som samarbeider om å lage trolletråder her, eller har du laget begge? Anonymkode: d3ead...a2b Nei og jeg bor ikke i blokk Anonymkode: eb86f...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #102 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det bør du gjøre asap. For da vet du om det er pø deg personlug denne smygleseren går eller om det er en som leser post generelt. Anonymkode: 3e38b...150 Jeg har bare en nabo. Og vedkommende har jeg ikke sett eller hilst på enda. Anonymkode: eb86f...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #103 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får av en eller annen grunn hverken respekt av politiet eller blir hørt. Var nylig til de for å egentlig anmelde en sak hvor det hadde blitt gjort hærverk i leiligheten min og alle eiendeler ødelagt, samt trakassering etc men hun jeg snakka med, satt der og trykka febrilsk på penna si i kjedsomhet, avbrøt hver setning jeg starta på og tok ingenting på alvor. Jeg hadde samlet bildebevis i mengdevis. Hun spurte ikke om jeg hadde bilder, bevis eller noenting. Jeg ble ikke tatt på alvor i det hele tatt. Bare: «vi kan notere det, men ikke gjøre noe»... Opplevde også for elleve år tilbake å bli brutalt voldtatt og grov vold over en hel natt med kvelertak og dødstrusler. Ødelagt ansikt, hjernerystelse, ødelagt kjeve, ødelagt underliv, havna på legevakt med skadene og selv med politi som var til stede senere da gjerningsmannen kom med drapstrusler både på telefon, talemeldinger, meldinger og alt, da jeg tilslutt vågde å anmelde fordi det var det eneste veien til å få besøksforbud og være noenlunde «trygg» så ble det henlagt og de (politiet) flira hånlig og spurte hva jeg egentlig ønska å oppnå med det å anmelde... Derfor skulle jeg aldri ta kontakt med noe politi for hjelp om noe sånt skulle skje igjen. Det er for nedverdigende. Kriminelle får bare holde på. De gir jo blaffen om det så skjedde mord... Anonymkode: eb86f...0e9 Er åpning og posten din og den siste saken du forsøkte å anmelde relatert kanskje? Er ikke det sannsynlig da? Anonymkode: ed349...544 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #104 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har bare en nabo. Og vedkommende har jeg ikke sett eller hilst på enda. Anonymkode: eb86f...0e9 Da har du nå en gyllen mulighet til å hilse på for første gang. Anonymkode: 3e38b...150 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #105 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får av en eller annen grunn hverken respekt av politiet eller blir hørt. Var nylig til de for å egentlig anmelde en sak hvor det hadde blitt gjort hærverk i leiligheten min og alle eiendeler ødelagt, samt trakassering etc men hun jeg snakka med, satt der og trykka febrilsk på penna si i kjedsomhet, avbrøt hver setning jeg starta på og tok ingenting på alvor. Jeg hadde samlet bildebevis i mengdevis. Hun spurte ikke om jeg hadde bilder, bevis eller noenting. Jeg ble ikke tatt på alvor i det hele tatt. Bare: «vi kan notere det, men ikke gjøre noe»... Opplevde også for elleve år tilbake å bli brutalt voldtatt og grov vold over en hel natt med kvelertak og dødstrusler. Ødelagt ansikt, hjernerystelse, ødelagt kjeve, ødelagt underliv, havna på legevakt med skadene og selv med politi som var til stede senere da gjerningsmannen kom med drapstrusler både på telefon, talemeldinger, meldinger og alt, da jeg tilslutt vågde å anmelde fordi det var det eneste veien til å få besøksforbud og være noenlunde «trygg» så ble det henlagt og de (politiet) flira hånlig og spurte hva jeg egentlig ønska å oppnå med det å anmelde... Derfor skulle jeg aldri ta kontakt med noe politi for hjelp om noe sånt skulle skje igjen. Det er for nedverdigende. Kriminelle får bare holde på. De gir jo blaffen om det så skjedde mord... Anonymkode: eb86f...0e9 Er det gjort hærverk tar politiet alltid imot anmeldelser. Hvis de ikke gjør det får man jo ikke igjen på forsikring for tapte gjenstander osv. Her tok politiet imot anmeldelse etter at noen tegnet en smiley med tusj på bilvinduet mitt. Anonymkode: b7095...177 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym546u Skrevet 3. februar 2021 #106 Del Skrevet 3. februar 2021 Hadde tatt meg en utestol, kaffe på termos, satt med ned rett ved postkassa mi. Hadde ventet til postmannen kom. Hadde stoppa ham og bedt ham vente, hadde da sjekket om konvoluttene var åpna. Hadde konfonrontert ham med det samme. Knipset bilde av konvoluttene, sendt klage til posten og skrevet at bildet var tatt mens postmannen stod ved postkassa.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #107 Del Skrevet 3. februar 2021 Minner meg om Reddit-tråden der en bruker spurte om råd fordi noen skrev post-it-lapper og hang i leiligheten hans. Viste seg at han hadde kullos-forgitning og skrev lappene selv... https://nexuschimney.com/the-incredible-reddit-carbon-monoxide-story-as-told-by-our-apex-chimney-contractor/ (Vi har jo også den kjente KG-tråden der det viste seg at mannen til TS ødela og skrev stygge ting på hobbytingene hennes, spiste sjokolade i bilen og løy om det osv, viste seg at han hadde DID eller noe annen psykologisk lidelse tror jeg? Der ble det jo også spekulert i demens, kreft og mye annet som grunn) TS, alle kan levere anmeldelse hos politiet. Jeg synes det er rart at du opplever et sånt mønster av å ikke bli hørt på av noen, det rimer ikke helt med virkeligheten at det skal skje i så mange tilfeller. Ville hørt med familie og venner hva de tenker om situasjonen, og kanskje snakket med lege? Anmeldelse kan du levere på nett, du trenger ikke ringe politiet og spørre om det. Anonymkode: e6fab...5ef 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #108 Del Skrevet 3. februar 2021 Ulven skrev (6 timer siden): Send et brev til deg selv med en vinduskonvolutt som vedkommende ikke vil stå imot å åpne. Inne i brevet legger du et ark med store bokstaver: Slutt å åpne posten min! Anmeldelse for urettmessig åpning av post er oversendt politiet og vedlagt er de siste åpnede brevene for fingeravtrykksjekk. Det vil bli igangsatt etterforskning da det er et alvorlig lovbrudd å åpne andres post. Posten internt etterforsker også saken. DETTE Anonymkode: 9e320...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #109 Del Skrevet 3. februar 2021 Er posten omadressert? Anonymkode: 1bbaf...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VoodooChild Skrevet 3. februar 2021 #110 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Har ringt og snakket med politiet, de sa de ikke kan gjøre noe og ba meg ringe Posten. Snakka to ganger med posten i dag, to forskjellige kundebehandlere hvor den ene sa at jeg må ringe politiet og den andre at de skal se på saken og at hun ikke helt visste hva de skulle gjøre fordi de ikke har hatt sånne saker før 🙄 Anonymkode: eb86f...0e9 Politiet kan ikke hjelpe deg over telefon, du må anmelde forholdet. Så kan du informere posten skriftlig etterpå om at forholdet er anmeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #111 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har bare en nabo. Og vedkommende har jeg ikke sett eller hilst på enda. Anonymkode: eb86f...0e9 Ring på og spør hos alle som bor i nærheten. Selv hvis de ikke opplever det samme som deg kan de bidra ved å holde øynene åpne og kontakte deg eller politiet dersom de ser noen luske ved postkassen din. Anonymkode: 4628a...458 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #112 Del Skrevet 3. februar 2021 Skjult kamera/viltkamera Anonymkode: d3ead...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #113 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er åpning og posten din og den siste saken du forsøkte å anmelde relatert kanskje? Er ikke det sannsynlig da? Anonymkode: ed349...544 Nei Anonymkode: eb86f...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #114 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Minner meg om Reddit-tråden der en bruker spurte om råd fordi noen skrev post-it-lapper og hang i leiligheten hans. Viste seg at han hadde kullos-forgitning og skrev lappene selv... https://nexuschimney.com/the-incredible-reddit-carbon-monoxide-story-as-told-by-our-apex-chimney-contractor/ (Vi har jo også den kjente KG-tråden der det viste seg at mannen til TS ødela og skrev stygge ting på hobbytingene hennes, spiste sjokolade i bilen og løy om det osv, viste seg at han hadde DID eller noe annen psykologisk lidelse tror jeg? Der ble det jo også spekulert i demens, kreft og mye annet som grunn) TS, alle kan levere anmeldelse hos politiet. Jeg synes det er rart at du opplever et sånt mønster av å ikke bli hørt på av noen, det rimer ikke helt med virkeligheten at det skal skje i så mange tilfeller. Ville hørt med familie og venner hva de tenker om situasjonen, og kanskje snakket med lege? Anmeldelse kan du levere på nett, du trenger ikke ringe politiet og spørre om det. Anonymkode: e6fab...5ef Snakke med lege fordi politiet ikke tar meg op alvor? Virkelig? Anonymkode: eb86f...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #115 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det gjort hærverk tar politiet alltid imot anmeldelser. Hvis de ikke gjør det får man jo ikke igjen på forsikring for tapte gjenstander osv. Her tok politiet imot anmeldelse etter at noen tegnet en smiley med tusj på bilvinduet mitt. Anonymkode: b7095...177 Ja vet. Snakka med forsikringsselskapet, og de også sa at jeg får igjen på forsikringen, men det må foreligge en anmeldelse. Avtaler tidspunkt for anmeldelse, blir avbrutt i hver setning, blir ikke tatt på alvor. Anonymkode: eb86f...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #116 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja vet. Snakka med forsikringsselskapet, og de også sa at jeg får igjen på forsikringen, men det må foreligge en anmeldelse. Avtaler tidspunkt for anmeldelse, blir avbrutt i hver setning, blir ikke tatt på alvor. Anonymkode: eb86f...0e9 Men fikk du gitt anmeldelse da? Anonymkode: b7095...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #117 Del Skrevet 3. februar 2021 Ikke ring politiet hvis de allerede har noe imot deg. Lever anmeldelse på nett. Har du noen andre mistenkte da? Siden du svarer nei på om det er forbundet med annen nylig sak. Og snakker vi om omadressert post eller post direkte til din adresse? Når dette skjer hver eneste gang, er det jo noen som systematisk plager deg. Anonymkode: ed349...544 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #118 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men fikk du gitt anmeldelse da? Anonymkode: b7095...177 Nei det ble til ingenting og «jeg skal snakke med teamet mitt og se hva vi kan gjøre så ringer jeg deg» 🤷🏻♀️ Hun mente visstnok at det ikke var relevant det jeg fortalte. Innbrudd og hærverk for mange tusen kroner. Anonymkode: eb86f...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #119 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke ring politiet hvis de allerede har noe imot deg. Lever anmeldelse på nett. Har du noen andre mistenkte da? Siden du svarer nei på om det er forbundet med annen nylig sak. Og snakker vi om omadressert post eller post direkte til din adresse? Når dette skjer hver eneste gang, er det jo noen som systematisk plager deg. Anonymkode: ed349...544 Har både direkte og omadressert post. Alt er åpnet. Anonymkode: eb86f...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #120 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei det ble til ingenting og «jeg skal snakke med teamet mitt og se hva vi kan gjøre så ringer jeg deg» 🤷🏻♀️ Hun mente visstnok at det ikke var relevant det jeg fortalte. Innbrudd og hærverk for mange tusen kroner. Anonymkode: eb86f...0e9 Så da lot du det bare gå, og fikk ingenting igjen på forsikringen? Beklager altså, men i samtlige innlegg høres du ut som en som folk feirer over. Du må begynne å si klart ifra. Si at det SKAL leveres en anmeldelse fordi posten din blir åpnet. Si at du MÅ levere og de MÅ registrere anmeldelser så du får igjen på forsikringen. Gi beskjed tydelig. Ikke la andre tråkke på deg! Anonymkode: b7095...177 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå