AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Jeg har "datet" en fyr i fem måneder nå, han er 9 år eldre enn meg. Jeg er 25 og han er 34. Har skjønte tidlig at han var en fyr som hadde vært mye alene og singel i flere år, vi har derfor tatt det ganske "rolig". Det vil si at vi ikke har truffet hverandre hver dag, men et par ganger i uken og sovet sammen i helgene. I begynnelsen hastet han ofte hjem etter han hadde sovet hos meg, nå spiser vi frokost sammen og oppfører oss som kjærester. For noen uker siden inviterte jeg han ut med vennene mine, dette var han ikke interessert i. Det endte med at meg og han tok noen glass med vin, og etterhvert kom innrømmelsene om at han ikke ble forelsket. Dette gjorde meg veldig usikker, og jeg begynte å stille spørsmål til det hele. Det skal sies at han har gitt meg veldig miksede signaler hele veien, men jeg vet at han ikke treffer noen andre. Med miksede signaler mener jeg at i det ene øyeblikket kan han si at han liker meg, og en uke etterpå han kan la være å skrive hjerter på melding. Det er som regel jeg som tar initiativ til å treffes (noe som også blir mest naturlig da vi er mest hos meg) men han sier aldri nei når jeg spør. Til slutt klarte jeg ikke å holde meg lenger å spurte hva han egentlig ville. Han sa at jeg var en super jente og at han hadde det veldig kjekt med meg, men at han var usikker på hva han ville. Han skjønte derfor om jeg ikke gadd å vente på han. Problemet mitt er at jeg er villig til å vente på han for jeg liker han så utrolig godt. Jeg vet han er en person som sier nei hvis han ikke vil, så han hadde nok avvist meg om han ikke trives i mitt selskap. Vi er så utrolig like, og vi har det så ufattelig gøy sammen! Alt er så behagelig og gøy når vi er sammen. Likevel ser jeg mitt behov litt annerledes enn hans, ettersom jeg har et behov for å treffe han ganske ofte og blir nok mer tilknyttet enn han. Alenetid er nok viktigere for han enn meg, siden jeg lenge har vært i et forhold (og han har bodd alene i mange år). Jeg skjønner bare ikke hvorfor han gidder å bruke så utrolig mye tid på meg hvis han ikke vil noe mer? Og hva er egentlig forskjellen på hva vi har nå, og det å være kjærester? Det skal sies at vi ikke sier så veldig mye romantisk til hverandre, men jeg føler vi viser det. Han skal alltid klemme på meg og være god med meg. Han selv sier at han er ubrukelig i kjærlighetslivet og at han alltid blir usikker. Vi finner på veldig mye kjekt og sover gjerne sammen uten å ha sex også. Jeg vil så veldig gjerne ha han, og jeg vet dere sikkert sier jeg bare bør komme meg videre. Men dette er drømmemannen, hva skal jeg gjøre for å kapre han? Han er en fyr som er likegyldig til det meste. Han vet jeg er interessert i kjæreste. Anonymkode: 024c1...d5c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Han liker deg og trives med deg, men er ikke forelsket. Det der er ikke uvanlig, jeg har opplevd det selv. Men da er det noe som mangler. Det er ikke alltid man klarer å sette fingeren på hva som mangler, det er bare en følelse som er der. Jeg tror at det er svært lite sannsynlighet for at det vil bli noe mer der. Det er mulig, men sannsynligvis kaster du bare bort tid på å vente på han her. Anonymkode: 22d48...2a8 10
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Nei, du må komme deg videre. Anonymkode: 438fd...ce0 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 Gjør deg selv en tjeneste: dump han og finn noen som setter pris på deg. Anonymkode: 7597c...a42 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Hvis det var mulig å "tvinge" frem en forelskelse hadde verden vært et kjipt sted. Tror du må innse at slaget er tapt her. Ingen ønsker vel å være en trøstepremie? Anonymkode: 3545f...eac 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 (Og hvis dere blir sammen uten at han er forelsket i deg, er det bare et spørsmål om tid før han forelsker seg i noen andre. Hvordan vil det føles?) Anonymkode: 3545f...eac 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Du kommer aldri til å få han og han kommer aldri til å bli din kjæreste. Anonymkode: 89258...9c8 3
jabx Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 Hvis han ikke vet, så vet han. Eller du burde vite. Hadde han visst, så hadde han visst. Og da hadde det vært en framtid. 3
Måneskinn Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Hadde en mann sagt til meg at jeg vet ikke hva jeg vil, og jeg er ikke forelsket i deg - vel da hadde jeg tatt han på ordet og gjort slutt på hele opplegget. Man kan aldri forandre et menneske, og er ikke følelsene der så er de ikke der. Det er sånne ting man ikke kan tvinge frem. Han får i pose og sekk, en fin dame som er hyggelig og grei og sex. Da har han fått dekket noen av sine behov og så holder det. Men, det holder jo ikke for deg. Kan hende han føles som drømmemannen nå, men det finne flere drømmemenn 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 Hmm. Skal fortelle noe som er noe lignende. Jeg møtte først han jeg er sammen med nå, i fjor sommer. Men tok ikke initiativ før i høst til å møtes, eller var mye snakk. Men lite gjort.... alt endte fort, vi ble fort et par da jeg kom opp til han. Men var aldri helt forelsket i starten. Ikke de wow faktorene, til å begynne med. Det er veldig grunn for det, og var utrygg og i sorg av en tragedie. Men nå, er jeg kjempe forelsket og blir det mer og mer for hver dag. Har hatt det Amazing sammen hele veien, men det er bare enda mer Amazing enn da. Han gav meg tid, og forsto alt fordi jeg var ærlig fra starten.. gi han litt tid til, det som er bra er verdt å holde fast på. Kommunikasjon er en fin deal. Anonymkode: bddc7...2ad
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 Gå, selv om du mest sannsynlig heller kommer til å gå rundt med et håp i stedet. Hør på ordene hans. Jeg gjorde samme feil, så på handlingene, ikke ordene. Vi ble sammen til slutt, men det var tydelig at han egentlig ikke var forelsket selv om han var både kjærlig og snill. Alt ble lagt opp etter når det passet for ham. Hvis dette er på Vestlandet så har du overtatt exen min og da ville jeg ha løpt som Usain Bolt. Anonymkode: 24512...c71 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 Åå💔 Jeg tenker at etter 5mnd burde det være noe forelskelse der fra hans side om det kunne bli det. Vil du ikke ha en som vet han vil ha deg og som viser det med hele seg? Anonymkode: 20e11...2d5 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #13 Skrevet 10. februar 2021 Jeg var i samme setting. Men selv om han minner veldig om det du skriver her så var jeg så dum og forelsket at jeg valgte og vente.... ventet i 2 år... å han ble aldri mere klar enn å ligge med meg.... 2 bortkasta år for plutselig ble han forelsket men d var ikke i meg... vipps.. var han borte... Anonymkode: f61fa...773 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #14 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 16.22): Gå, selv om du mest sannsynlig heller kommer til å gå rundt med et håp i stedet. Hør på ordene hans. Jeg gjorde samme feil, så på handlingene, ikke ordene. Vi ble sammen til slutt, men det var tydelig at han egentlig ikke var forelsket selv om han var både kjærlig og snill. Alt ble lagt opp etter når det passet for ham. Hvis dette er på Vestlandet så har du overtatt exen min og da ville jeg ha løpt som Usain Bolt. Anonymkode: 24512...c71 Jeg har opplevd det samme. Etter flere måneders dating sa han at han ikke var klar for noe seriøst, men gjerne ville fortsette å møtes uforpliktende. Det gadd jeg ikke, og avsluttet det. Så begynte vi å treffes litt igjen senere. Til slutt avsluttet jeg det, men da ville han vi skulle bli sammen. Men han gadd aldri å gjøre noen innsats, dukket bare opp når det passet han osv, så det ble slutt kort tid etterpå. Angrer på at jeg kastet bort tid på han. Er de ikke interessert nok i begynnelsen så blir de det ikke heller. Det er jo da man skal være nyforelsket, og bare vil være sammen med den andre osv. Han her ville heller ikke treffe mine venner. Fikk aldri møtt vennene hans. Han og påsto at han trengte alenetid, mens da det ble slutt innrømmet han at eksen hans hadde han vært sammen med hver dag, og han hadde vært usikker på oss hele veien🙄 Ikke gidd å vær hun som holder fyren varm mens han leter etter den han egentlig vil ha. Anonymkode: fd427...4cd 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå