AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Er det noen som har noe erfaring med detox kurer eller annen type rensekur? 🙂 Anonymkode: 81f6a...07c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Har hørt mye om det. Det er svindel. Hvis det ikke er forgiftning. Hva slags forgiftning har du vært ute for, og hvorfor kontakter du ikke legevakten? Tarmskylling? Tarmen tømmer seg selv, løpende. Eller gjelder det ansiktsrens? Anonymkode: b2994...4d3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Gjelder kroppen. Jeg prøvde det for noen år siden, og jeg følte meg ganske frisk og fin etter på. Mangen føltes tom og deilig. Men jeg har hørt mye om at det er svindel ja, så lurer på om noen har erfaringer som de har prøvd selv. Om det faktisk hjelper eller om det bare var placebo den gangen jeg prøvde det 😅 Ts Anonymkode: 81f6a...07c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 Hvis du trenger detox er det på medisinsk intensiv med dialyse du ligger på. Da er du så syk at nyrer og lever har kuttet ut all rensing Hvis det er kvakksalveriet med "detox" du tenker på? Det er placebo og noceboeffekt du opplever. Tro kan flytte fjell, er et ordtak. Dette stemmer med dette tullet. Dyrt og helt unødvendig Anonymkode: 2644d...2bb
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Nei, detox fungerer ikke. Anonymkode: d4327...68d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå