Lomvi Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Hvor lenge tror du vi må bli på hjemmekontor? Sitter og teller på knappene om jeg skal investere et skikkelig kontorbord og ommøblere slik at jeg får et eget kontor. Sitter i garderoben i dag😄
stan Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Det kommer veldig an på bransje. Men hele våren tipper jeg. Over sommeren vil omlag halvparten av befolkningen være vaksinert, i beste fall. Og vi må vel opp til ca 75 % før vi er helt tilbake til normalen. Samtidig har jo mange oppdaget fordelene med hjemmekontor, så det blir nok vanligere framover. Mange arbeidsgivere gir støtte til kjøp av utstyr hjemme. De har jo fortsatt ansvar for sine ansatte, dumt å bli syk med dårlig rygg på grunn av dårlig arbeidsplass. Kjøp bordet du. Vi har kjøpt skjermer, bord og stoler.
Lomvi Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2021 stan skrev (14 timer siden): Det kommer veldig an på bransje. Men hele våren tipper jeg. Over sommeren vil omlag halvparten av befolkningen være vaksinert, i beste fall. Og vi må vel opp til ca 75 % før vi er helt tilbake til normalen. Samtidig har jo m... Takk for svar. Ja, får vel kanskje planlegge for hjemmekontor også etter covid. Jeg har fått stol, skjermer osv av jobben men det sitter langt inne å spørre om bord også. Jobber nå på et gammelt kjøkkenbord som står vaklende oppå små vaser for å bli høyt nok. Inne i garderoben.. Jeg får se om jeg får til å ommøblere huset litt også kanskje:) 1
SPOCA Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Jeg håper så lenge som mulig. Jeg valgte å investere i en god stol (gamingstol), i tillegg til at jeg allerede har stor pult med to skjermer osv. 1
Anbefalte innlegg