AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Hei! Jeg registrerte meg som blodgiver i dag og var på blodbanken for å ta blodprøver. Glemte å spørre dem om man får svar på blodprøvene (uansett om det er noe galt eller ikke liksom)? Jeg er i karantene i 5 mnd pga ny partner, så blir jo ikke kalt inn på lang tid, sender de resultat likevel? Vet jeg kan ringe dem, men vil ikke mase, hehe.. Men vet jeg kommer til å henge meg opp i de blodprøvene, selv om jeg ikke forventer at noe er galt 😅 Så hvordan var det når dere registrerte dere? Anonymkode: 72eac...be1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Eneste blodbanken sjekker er lever og nyreverdier, HB og ferritin. Er du engstelig for helsa di må du gå til fastlegen for utredning, ikke blodbanken Anonymkode: b3ccf...3ff 1
Nerine_ Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eneste blodbanken sjekker er lever og nyreverdier, HB og ferritin. Er du engstelig for helsa di må du gå til fastlegen for utredning, ikke blodbanken Anonymkode: b3ccf...3ff For et tullete svar. Det er naturlig å lure litt når du vet at diverse blodprøver er tatt. Det blir også tatt prøver til smittetesting. Du får beskjed om det skulle være noe ts, for eksempel lavt jernlager😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 jeg har pleid å få jerntabletter i posten om det var for lavt. Anonymkode: aff33...c2b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Nerine_ skrev (24 minutter siden): For et tullete svar. Det er naturlig å lure litt når du vet at diverse blodprøver er tatt. Det blir også tatt prøver til smittetesting. Du får beskjed om det skulle være noe ts, for eksempel lavt jernlager😊 Takk 😊 Anonymkode: 72eac...be1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå