Gå til innhold

Normalt å bli lei seg for dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har holdt på med en gammel klassekamerat i 3 uker, kun via snap og instagram. Han begynte med å ta kontakt med meg først. Han har tydelig likt meg siden ungdomsskolen. Det viste seg at han igjen har holdt på med ei annen dame før kontakten med meg. Jeg vet jo godt hvem han er fra før, så har blitt fort glad i mld fra han. Disse 3 ukene har vært som 5 mnd, spurt hverandre om alt, sendt bilder, videopratet osv. Han har sagt han vil møte meg.. 

Han har vist en enormt interesse for meg inntil idag. Stille og tilbake. Ser plutselig bilde av han og henne som var et usikkert valg tidligere- med barna hennes. 

Hvorfor har han vært så på meg da? Er jeg bare luft nå? Det går ordentlig innpå meg. Ble litt tom og forvirret... 

Kvinne32

Anonymkode: 162bd...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre uker er særdeles kort tid. Nei, det er ikke normalt å legge så mye i noe så lite.

Anonymkode: dd4f7...0b0

• Liker 9
Skrevet

Gi det litt tid....og så spør du ham om han har gått videre med henne eller om han har parkert det i dag.

Anonymkode: ed74b...e52

• Liker 7
Skrevet

Holdt på? dere har da bare chattet. Finnes ingen forpliktelse i chatting nei. Hadde dere datet så er det en annen sak.

Faktisk trodde jeg dette var et innlegg fra en tenåring, det er da kun i den alderen man blir kjærester på nett uten å møtes, trodde jeg. 

Anonymkode: 33590...668

• Liker 13
Skrevet

Jeg skjønner du blir lei deg. Er ikke rart man putter litt følelser i det når man bruker så mye tid på hverandre hver dag.

Enig med AB over at du burde spørre han etter hvert. Og hvis dere skal fortsette kanskje det er best å møtes snart så man ikke investerer for mye følelser unødvendig om det uansett ikke skulle klaffe.. 

Anonymkode: 67fbe...fa4

• Liker 7
Skrevet

Hvis du virkelig vil ha ham, så må du jobbe for det og vise at du er veldig interessert og be ham på date osv. 

Anonymkode: 7cf6d...7dc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner du blir lei deg. Er ikke rart man putter litt følelser i det når man bruker så mye tid på hverandre hver dag.

Enig med AB over at du burde spørre han etter hvert. Og hvis dere skal fortsette kanskje det er best å møtes snart så man ikke investerer for mye følelser unødvendig om det uansett ikke skulle klaffe.. 

Jeg mente jeg var enig med AB e52 😉

Skrevet

Tror vi er så forskjellige på det der. Jeg hadde opplevd deg på samme måte som deg ts da jeg aldri snakker med flere av gangen. Men det er jo noen som alltid har mange i ilden dessverre 😕 Føler med deg!

Anonymkode: 7960e...8d7

• Liker 5
Skrevet

Normalt når du er betatt ja. Du må spørre han og si ifra at det er teit av han

Anonymkode: 7c771...975

• Liker 4
Skrevet

Dere har jo bare chattet..? Og, du vet jo ikke hva som er greia med denne andre dama, kanskje er de bare venner nå? Han må jo få møte andre folk selv om han sender meldinger med deg. Er vel første dag på 3 uker han har hatt noe å gjøre da, derfor hadde han ikke tid til like mye chatting.

Anonymkode: a5e36...69c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tre uker er særdeles kort tid. Nei, det er ikke normalt å legge så mye i noe så lite.

Anonymkode: dd4f7...0b0

Jeg har faktisk gjort det på disse 3 ukene. Er en ekstremt følsom person og jeg har på denne lille korte tiden fått kriblinger i magen - utrolig nok. Han vet ikke dette. Men han sa for ett par dager siden at han var takknemlig for å ha funnet meg. At jeg var lyttende og god person. Ironisk nok, så varte det ikke lenge. 

Det stakk litt av å se det bildet av de idag. Han vet jo igså at jeg vil reagere litt på dette? Lurer på om det vil vare lenge om han egentlig har "noe der" for meg... 

• Liker 2
Skrevet

Dere har jo bare chattet..? Og, du vet jo ikke hva som er greia med denne andre dama, kanskje er de bare venner nå? Han må jo få møte andre folk selv om han sender meldinger med deg. Er vel første dag på 3 uker han har hatt noe å gjøre da, derfor hadde han ikke tid til like mye chatting.

Anonymkode: a5e36...69c

Håper ikke du kverulerer så alfor mye i det. Men han har sittet inne for en slosskamp i ikke edru tilstand. (Sikkert andre som leser dette og tenker, du igjen..) Ja det er meg. Er bare litt forvirret og lei meg for alt nå. Hvorfor ble jeg den mellombrikken, en trøst i en kjip hverdag? 

• Liker 1
Skrevet

Tror vi er så forskjellige på det der. Jeg hadde opplevd deg på samme måte som deg ts da jeg aldri snakker med flere av gangen. Men det er jo noen som alltid har mange i ilden dessverre 😕 Føler med deg!

Anonymkode: 7960e...8d7

Ja, en ordentlig kjip situasjon. Tenker litt på hva jeg egentlig har vært for han da? Enser han ikke tanker om alt vi har skrevet, sendt hverandre av bilder, lyster og ønsker? 

Han ville besøke meg også, sa han. 

Skrevet

Dersom du har sendt bilder av deg selv,håper jeg ikke det er nudes? I så tilfelle lesson learned . Beklager å måtte si det,men du virker litt godtroende.  ? Det er mange sleipe der ute ,som kommer med komplimenter, lange samtaler etc,,,fordi de kjeder seg ,eller søker spenning.  Flere som er i forhold også. 

Anonymkode: 59a64...179

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dersom du har sendt bilder av deg selv,håper jeg ikke det er nudes? I så tilfelle lesson learned . Beklager å måtte si det,men du virker litt godtroende.  ? Det er mange sleipe der ute ,som kommer med komplimenter, lange samtaler etc,,,fordi de kjeder seg ,eller søker spenning.  Flere som er i forhold også. 

Anonymkode: 59a64...179

Men isåfall, hvorfor gidde å gi meg mer oppmerksomhet? 

😑 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men isåfall, hvorfor gidde å gi meg mer oppmerksomhet? 

😑

Som jeg sa i forrige tråd, han holder deg varm.

Anonymkode: e8403...b2a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Som jeg sa i forrige tråd, han holder deg varm.

Anonymkode: e8403...b2a

Jeg trodde også det. Men nå har han stoppet med kysstegn og spør mye mindre. Ser ut til at de snart blir et par, men alikavel sender han meg morgenmld hver dag. Generellt mld iløpet av dagen. Så noe interesse har han nok. 

Hvorfor at han da itillegg legger ut et åpent bilde av de to, så skjønner jeg ikke hva han vil med meg.. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg trodde også det. Men nå har han stoppet med kysstegn og spør mye mindre. Ser ut til at de snart blir et par, men alikavel sender han meg morgenmld hver dag. Generellt mld iløpet av dagen. Så noe interesse har han nok. 

Hvorfor at han da itillegg legger ut et åpent bilde av de to, så skjønner jeg ikke hva han vil med meg.. 

Han. Holder. Deg. Varm!!! 

Det er standard, han gir deg akkurat nok til at du holder interessen, selv om du føler at du har mistet han. Det at du skriver så mye om han her på forumet viser at det fungerer. Han har fått deg hektet og det er fryktelig vondt.. Så jeg føler med deg ❤️

Anonymkode: 03b97...39a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har faktisk gjort det på disse 3 ukene. Er en ekstremt følsom person og jeg har på denne lille korte tiden fått kriblinger i magen - utrolig nok. Han vet ikke dette. Men han sa for ett par dager siden at han var takknemlig for å ha funnet meg. At jeg var lyttende og god person. Ironisk nok, så varte det ikke lenge. 

Det stakk litt av å se det bildet av de idag. Han vet jo igså at jeg vil reagere litt på dette? Lurer på om det vil vare lenge om han egentlig har "noe der" for meg... 

Er det han som er i fengsel? 🤨

Anonymkode: 4bd1f...02a

• Liker 1
Skrevet

Han. Holder. Deg. Varm!!! 

Det er standard, han gir deg akkurat nok til at du holder interessen, selv om du føler at du har mistet han. Det at du skriver så mye om han her på forumet viser at det fungerer. Han har fått deg hektet og det er fryktelig vondt.. Så jeg føler med deg ❤️

Anonymkode: 03b97...39a

Hva mener du med å holde varm?😊 Ha meg sånn til i ei senere anledning, når han er lei av hun andre?

Vet, jeg har blitt litt hekta. Og når man er så hektet så har man nesten bestemt seg for ville treffe han. Men han begynner å sende til meg. Så sender ikke før han har sendt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...