AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Har hatt «noe» på gang med en i ett år. Startet med at vi i jobbsammenheng ble kjent og ble gode venner. Utviklet seg til at vi er en del med hverandre på fritiden, ligger sammen osv. Fikk etter hvert følelser for han, og har ved ett par anledninger spurt hvor dette går. Han sier han har følelser men ønsker å være venner per nå. Det har jeg for så vidt med litt tid slått meg til ro med. Vet han har hatt et vondt brudd med eksen (dette er dog 7 år siden), og at han er redd for å binde seg igjen osv... Dette snakker han jo om. MEN.. Han sender meg melding/ringer hver dag, bryr seg veldig om meg, kysser meg hver gang vi treffes (om det så bare er i forbifarten), snakker med meg om alt fra jobb til privat (både gode og vonde ting), og nå på toppen av alt har han invitert meg på besøk to ganger mens barna er hos han. Jeg kommer ikke til å sette livet på vent for en «knullekompis», men jeg forstår veldig lite av hva han egentlig vil her. Ønsker ikke å bryte med han per nå, men blir jo litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til «andre» dersom det dukker opp noen.... Er jo livredd for at jeg misforstår noe, involverer meg med noen andre på en eller annen måte og så ender han opp såret? Det er jo en håpløs situasjon, men er det noen som har gode råd her? Sånn til info er jeg 30 og han 44, så er jo litt aldersforskjell. Anonymkode: 27889...218
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Høres ut som om dere bør snakke ut om dette sammen. Anonymkode: 22c69...279 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Altså, aldersforskjellen gjør at jeg tenker mitt. Ønsker du egne barn en gang? Han har jo tydeligvis sine og har sagt han bare vil være venner. Så har du akseptert å være denne mellomtingen.. han har en han kan være med når det passer han. Om du ønsker noe mer vær stolt nok til å si det. Og, om han kun ønsker å være venner - avslutt og gå videre. Finn deg en som ønsker det samme som deg. Anonymkode: c7f31...8f9 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Han har igrunn svart på det du spør om. Han vil ikke binde seg nå. Se vekk fra alt han gjør og hør hva han sier. Spørsmålet her er hvordan vil du ha det? Vil du være elskerinnen til en som ikke vil gå videre med deg? Anonymkode: 04c82...7ae 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Her hadde jeg ikke brukt så mye tid til å gruble over hva «han vil». Dette hadde jeg ikke villet selv! Du kaster bort tiden din. Anonymkode: 6b463...6fb 3
Måneskinn Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 kan bare slutte meg til det de andre sier her: han har sagt hva han vil, og han får i pose og sekk. En fin og hyggelig dame og sex. Mer enn det er han tydeligvis ikke ute etter. Så dersom du vil mer, så er det bare å si fra at dette holder ikke for deg og at du heretter vil finne noen andre som vil det samme som deg. 2
Tuttifrutti843950 Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 (endret) Du er 30 år, hvorfor gidder du en dude på 44 med barn som i tillegg holder deg på vent? Endret 2. februar 2021 av Tuttifrutti843950 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 Hadde tenkt grundig igjennom hva jeg ønsker meg i livet, hvis jeg var deg. Hvis du ønsker deg familie så er neppe han her rette karen. Ville brutt og sett meg om etter en ny Anonymkode: c5f9e...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 Så han kjører DET kortet ja 😅 Om det ikke har bodd et kvinnfolk der på 7 år,så trives han som tilgjengelig da...dessuten en tynn unnskyldning....etter så lang tid. Han er sikkert også klar over at dersom han " binder seg" til en 30- åring, så kan ønske om barn komme de 5 neste åra....Det er gjort forskning på når menn VET når et forhold er lang term . Snittet var 6 mnd. Da har de fått nok info til å vite om de ønsker å forplikte seg. En mann som er glad i deg,lar deg ikke være tilgjengelig på markedet heller. Men nå holder han deg i limbo,og høster fordelene uten å selv investere. På den måten hindrer han deg også å være åpen for andre alternativ.Menn vet innmari godt at vi kvinner binder oss følelsesmessig til dem gjennom sex . Kommer han med : la oss se hvor dette bærer/ leve i nuet,,,så er det like lite verdt ,dersom man er seriøs. Anonymkode: 21176...30b 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 7. februar 2021 #11 Skrevet 7. februar 2021 Hjelpede meg..... Han vil det han gjør og ikke noe mer. Om du ønsker en mer seriøs relasjon med eller uten barn hadde jeg umiddelbart avsluttet dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå