Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 Alle de gangene jeg i løpet av mine bestillinger hos H & M Norge har vært i kontakt med telefon - kundeservice, har jeg fått elendig service hver gang. Jeg har opptrådt høflig hver gang, men alt jeg blir møtt med er aggressive, sinte, oppsnasige, kvasse og ordentlig uhøflige damer som jobber med telefon-kundebehandling. Er det bare meg som har opplevd såpass mye upassende aggressjon der, eller finnes det flere? Det bør vel ikek være slik? Jeg trodde kundeservice-mennesker skal være trent til å jobbe med mennesker jeg...
Nala Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 Handler bare på H&M på nett, jeg. Har ingen negative erfaringer med det, tvert imot. Kan anbefales
Smashing Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 Jeg ringte en gang og da var hun som svarte skikkelig rar. Det virka som om hun var sur på meg fordi jeg ikke helt forstod regninga. De hadde trukket fra noe retur og noe. Hun hadde en holdning som jeg følte var "er du helt teit i hodet eller?". Så jeg er enig med trådstarter her. Ellers utenom telefonen har jeg følt det har vært god service.
Angelheart Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Huff, da. Det hørtes jo ikke noe hyggelig ut. Tror nok bare dere har vært uheldige, for jeg har aldri opplevd de som sure. benytter meg av HM ganske ofte og bestiller utelukkende pr telefon. Har alltid syns de har vært svært så hyggelige og serviceminded, jeg
Gjest Maikana Skrevet 18. august 2005 #5 Skrevet 18. august 2005 Jeg trodde det var servicen hos H&M butikkene det var snakk om, men det var det ikke, så jeg skal liste meg ut igjen...men vil bare tilføye at jeg synes kundeservicen i butikkene også er forkastelig. Og det gjelder utrolig mange butikker i Norge, og ikke bare H&M forresten. Skamme seg alle de som ikke gir skikkelig kundeservice!
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #6 Skrevet 18. august 2005 Jeg trodde det var servicen hos H&M butikkene det var snakk om, men det var det ikke, så jeg skal liste meg ut igjen...men vil bare tilføye at jeg synes kundeservicen i butikkene også er forkastelig. Og det gjelder utrolig mange butikker i Norge, og ikke bare H&M forresten. Skamme seg alle de som ikke gir skikkelig kundeservice! ← De fleste som jobber i H&M-butikkene er unge jenter som kun er opptatt av hvordan de selv ser ut, og som er sjeleglad for at toppen sitter bedre på de enn på meg... (ok, liten generalisering, men jeg har vært utfor mange av de.)
*Ariel* Skrevet 18. august 2005 #7 Skrevet 18. august 2005 Irriterer meg hvor mye drittpreik det er om folk som jobber i HM. Det er faktisk arbeidsplassen til noen av oss her inne, og vi gjør det vi kan for faktisk å gi dere den servicen dere vil ha og samtidig holde det ryddig, henge opp og ut varer. Svare alle, stå i kassen, rydde lager, vaske osv. Jeg klager ikke, trives veldig godt i jobben min, men av og til føler jeg det som vi er nederst på rangstigen over folk som jobber i dette landet. Dere burde tenke litt på hvordan dere oppfører dere når dere er og handler i ulike butikker også. Folk behandler både oss og klærne som dritt under skoene. Men nåde oss hvis det er en liten flekk på et plagg; " Så gi faen og slenge plagget på gulvet når du prøver eller du skal liksom henge det tilbake på plass da".
lillesky Skrevet 18. august 2005 #8 Skrevet 18. august 2005 Jeg synes diskusjoner har lett for å gli ut. Man finner dårlige arbeidstakere overalt, også advokater! Mange ville ikke ha klart en time som ansatt hos H&M, fordi tempoet er så høyt. Heldigvis har jeg klart å heve meg over drittprat og uforskammede kunder. De vet ikke bedre. Veldig mange som har arbeidet i H&M har gjort det i mange år. De fleste serivcesteder skulle ha hatt en slik plakat: "Er du fornøyd: fortell dine venner om det, er du ikke fornøyd: fortell OSS det." Vennene dine (eller KG ) kan ikke forandre på servicen. Da er det mye bedre å ta direkte kontakt med butikken/restauranten etc.
Hilde Skrevet 18. august 2005 #9 Skrevet 18. august 2005 Jeg lette fælt etter en joggebukse til menn (jeg farget favorittjoggisen til sambo knall rosa, og han mente det ble i overkant homofilt), og jeg sendte en mail til hennes og mauritz med spørsmål om de visste hvilke butikker som kunne ha den inne, evt hvilke butikker som hadde hatt den i alle fall, og eventuelt om det kom inn noen liknende. Fikk til svar "det beste er nok at du går innom butikkene og ser selv".
lillesky Skrevet 18. august 2005 #10 Skrevet 18. august 2005 Tror nok du får det samme svaret hos f.eks. Dressmann. Butikkene har jo ganske mange forskjellige plagg. Men du kan jo ringe direkte til en butikk. Da skal du få hjelp! Men altså, er ikke rosa in? :grine2:
Hilde Skrevet 18. august 2005 #11 Skrevet 18. august 2005 Jeg prøvde meg på noe sånt, men det fungerte dårlig.. Mulig det er sånn hos mange, men hos Cubus f eks fikk jeg stor hjelp når jeg spurte om noe liknende.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #12 Skrevet 19. august 2005 Irriterer meg hvor mye drittpreik det er om folk som jobber i HM. Det er faktisk arbeidsplassen til noen av oss her inne, og vi gjør det vi kan for faktisk å gi dere den servicen dere vil ha og samtidig holde det ryddig, henge opp og ut varer. Svare alle, stå i kassen, rydde lager, vaske osv. Jeg klager ikke, trives veldig godt i jobben min, men av og til føler jeg det som vi er nederst på rangstigen over folk som jobber i dette landet. Dere burde tenke litt på hvordan dere oppfører dere når dere er og handler i ulike butikker også. Folk behandler både oss og klærne som dritt under skoene. Men nåde oss hvis det er en liten flekk på et plagg; " Så gi faen og slenge plagget på gulvet når du prøver eller du skal liksom henge det tilbake på plass da". ← Så lenge du gjør en god jobb så kan du jo være fornøyd. Jeg oppfører meg alltid fint når jeg går inn i en HM-butikk, oppfører meg fortsatt pent når jeg venter på at damen bak kassen skal bli ferdig å prate med venninnen sin om hvor mye de skal drikke denne fredagen, og oppfører meg også ganske så pent når damen sukker tungt når jeg spør om hun har buksen inne i str. 44. Om noen av de ansatte har for mye å gjøre til å være hyggelige og yte service så er jo dette noe HM må ta tak i. Ikke la det gå utover kundene.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #13 Skrevet 19. august 2005 Jeg ringte en gang og da var hun som svarte skikkelig rar. Det virka som om hun var sur på meg fordi jeg ikke helt forstod regninga. De hadde trukket fra noe retur og noe. Hun hadde en holdning som jeg følte var "er du helt teit i hodet eller?". Så jeg er enig med trådstarter her. Ellers utenom telefonen har jeg følt det har vært god service. ← Jeg kjenner meg igjen her! Når jeg ringer inn til kundeservice der, svarer de meg som om jeg var helt blåst i hodet..Jeg møter faktisk en ovenfra-og-ned holdning på kundeservicen der...ellers er jeg fornøyd med klærne jeg mottar derfra, men jeg kvier meg for faktura spørsmål, eller andre henvendelser og bestillinger per telefon, fordi de rett og slett oppfører seg både utålmodig, kvasst, uhøflig og uvennlig. Lurer på hva slags kurs de har deltatt på..
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #14 Skrevet 19. august 2005 Tråden har jo faktisk sklidd ut til å handle om service i butikkene Trådstarter klager her over servicen når hun ringer til H&M kundeservice - det er vel de som sitter like utenfor Oslo et sted og jobber som ordre-/kundetelefon-kundebehandlere det! Man skal kunne forvente en hyggelig og høflig telefonstemme, og at det man har å spørre om ikke er dumt. Jeg har også opplevd at damen i den andre enden av telefonen sukker og bærer seg, og lyder tydelig irritert pga. min telefonhenvendelse. Slik skal det ikke være!
Gjest LoisLane Skrevet 21. august 2005 #15 Skrevet 21. august 2005 Har ingen dårlige erfaringer med HM Rowells. I "min" HM-butikk er jeg også fornøyd med servicen. Jeg sendte inn en mail og klagde på gravidklærne deres en gang - de gadd ikke å svare.
lillesky Skrevet 22. august 2005 #16 Skrevet 22. august 2005 Så bra, LoisLane. Men hadde du klagd i butikken, hadde du fått pengene igjen og de butikkansatte hadde tatt kontakt med hovedkontoret. Alle feil blir raportert inn.
Gjest LoisLane Skrevet 22. august 2005 #17 Skrevet 22. august 2005 Det gjaldt passform, og ikke direkte feil. Fikk ikke de buksene til å henge på meg, jeg.
Gjest Luskeludvig Skrevet 28. oktober 2005 #18 Skrevet 28. oktober 2005 SERIØST, DAMER!!! Sier ikke mer.
Gjest TomKrus Skrevet 29. oktober 2005 #19 Skrevet 29. oktober 2005 Tråden har jo faktisk sklidd ut til å handle om service i butikkene ← Ja, dette må vel være historiens verste avsporing på kg. Og folkens, bare si fra til deres venner hvis dere blir møtt med dårlig serviceinnstilling, og finn dere heller en annen butikk. Mister man kunder så forstår man kanskje tegninga, men igjen: mulig det er faste profesjonelle ansatte dere må gi avkall på hvis dere ønsker billige klær?
Gjest gjest 0 Skrevet 29. oktober 2005 #20 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Jeg har også møtt dårlig kundeservice på telefonen noen ganger... Men det er kun hvis det er noe galt. Altså ting jeg som kunde er misfornøyd med, og slik burde det ikke være!! Det er jo da man skal dra fram smilet og og være ekstra hyggelig! Og ja siden mange allerede er inne på det... Jeg er også misfornøyd med mange av de ansatte på hm butikkene. Jeg har jobbet i en mer stressende butikk (og mye større) enn hm og at man har mye å gjøre er faktisk ingen unnskyldning!!! Endret 29. oktober 2005 av Pamella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå