Gå til innhold

Redd nå

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hørte kattten min svelget ned noe i stad og begynte å hoste og harke skikkelig, omtrent som han ble kvalt. Jeg ble livredd, men kan ikke huske å ha lagt noe spesielt farlig der, var nesten ikke ting der. Håper det bare er noe rusk eller hår. Men må ha fått det ned, for har drukket vann, spist og lekt. Mem er jo litt redd. Får håpe det er noe som kommer ut igjen...  Kan dette skje hvis de svelger no rusk foreksempel? Ringer dyrlegen om han blir syk. Kan noen berolige meg?

Anonymkode: 7263c...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om katten virker ok nå, og spiser, drikker og bruker dokassen som vanlig, er nok alt i orden, men hold et øye med den og kontakt dyrlege om du merker at noe er unormalt. 

Anonymkode: 9cd82...223

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om katten virker ok nå, og spiser, drikker og bruker dokassen som vanlig, er nok alt i orden, men hold et øye med den og kontakt dyrlege om du merker at noe er unormalt. 

Anonymkode: 9cd82...223

Ja. Virker fin nå. Men skal gjøre det hvis jeg skulle merke noe rart. Blir jo bare så usikker på hva han har svelget...

Skrevet

H*n har vel en hårball da som er på vei opp. 

• Liker 1
Skrevet
CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

H*n har vel en hårball da som er på vei opp. 

Men det kom ikke opp noe. Bare ned til slutt.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, men det tar tid - de kan brekke seg eller hoste noen dager før den kommer opp. Om hun drikker og spiser nå så er det iallfall ikke noe galt. Dessuten er katter flinke til å ikke sluke hva som helst, som f.eks hund kan finne på å gjøre. 

Endret av CorvusCorax
Skrevet
CorvusCorax skrev (3 minutter siden):

Ja, men det tar tid - de kan brekke seg eller hoste noen dager før den kommer opp. Om hun drikker og spiser nå så er det iallfall ikke noe galt. Dessuten er katter flinke til å ikke sluke hva som helst, som f.eks hund kan finne på å gjøre. 

Ok. Da skjønner jeg. Ja spiste mye også, ga litt våtfor, og har spist en del tørrfor og drukket vann. 

• Liker 1
Skrevet

Vridd hjernen. og kan ikke huske at det lå noe spesielt farlig på bordet som han hadde hoppet opp på da det skjedde. Så da er det vel kanskje hårball...

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hver gang katten min hoster fordi han har hårball, så svelger han den bare ned igjen hver gang nesten

Anonymkode: 1e1ab...28f

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...