Hannemor Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 Skal innen en uke på jobbintervju i en meget interessant stilling. Gleder meg som bare det da det er en jobb jeg virkelig ønsker meg. Råd om spm som bør taes opp på intervjuet taes i mot med takk!
Cr@sh Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 Åh... spennende med intervju! Var på et i sommer - og fikk jobben. Håper det går like bra med deg!
Lillesøster Skrevet 16. august 2005 #5 Skrevet 16. august 2005 (endret) Lykke til. Misforstod spørsmålet ditt først. Endret 17. august 2005 av Lillesøster
Hannemor Skrevet 17. august 2005 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2005 Takk, takk alle sammen! Jeg er i jobb i dag, så det er ikke noe stress om jeg ikke skulle få den...men den er så spennende! Har søkt på én jobb på et halvt år og nå er jeg altså innkalt på intervju. Det er så sinnsykt gøy!!!!!!!!
Nabodama Skrevet 18. august 2005 #10 Skrevet 18. august 2005 Hva slags jobb har du søkt på? Jeg har vært på noen jobbintervju, og jeg har også sittet på den andre siden av bordet, altså som arbeidsgiver. Det mest spesielle jeg har vært ute for, var da jeg måtte ha en 20min presentasjon om meg selv ved å bruke powerpoint! Men det gikk fint, selv om jeg ikke fikk akkurat den jobben. Vanlige spørsmål er jo: -hvorfor har du søkt denne jobben? -hvorfor skal vi velge deg? -hva har du å bidra med i vår bedrift? -dine sterke/svake sider? Viktig å vise at du er engasjert og interessert i det du skal jobbe med. Ikke vær for beskjeden, da framstiller du ikke deg selv på en god måte. Smil og vær blid, vis selvsikkerhet (men ikke overkjør intervjueren), prøv å komme litt på bølgelengde med de som er til stede. Det kan også hende du blir spurt om hva du vil gjøre i spesifikke situasjoner, lojalitet er et tema, hvor interessert du er i videreutvikling, hva dine planer i yrkeslivet er osv. Lykke til!
Cr@sh Skrevet 20. august 2005 #11 Skrevet 20. august 2005 Har du vært på intervju, Hannemor? Hvordan gikk det?
Hannemor Skrevet 21. august 2005 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2005 Har du vært på intervju, Hannemor? Hvordan gikk det? ← Skal i morgen og gleder meg veldig. Det er en salgsjobb mot bedriftsmarkedet og er veldig spennende. Skal forberede meg i dag så jeg er klar for morgendagen. Hvilke spm bør jeg stille? Ansettelsen er gjennom et rekrutteringsfirma.
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2005 #13 Skrevet 21. august 2005 Hei, hei. På denne siden finner du mange gode tips og råd. Om du ser på intervju-linken der så ser du hva som er lurt å si, hvilke spørsmål som er vanlige osv. Lykke til!
Cr@sh Skrevet 21. august 2005 #14 Skrevet 21. august 2005 Lykke til i morgen, Hannemor! Fortell oss hvordan det gikk da....
Hannemor Skrevet 22. august 2005 Forfatter #15 Skrevet 22. august 2005 Takk for lykkeønskningene dere! Og den siden Hope, var veldeig fin! Jeg er av den formening at man ikke skal pugge svar da det vil virke veldig påtatt. Jeg gikk igjennom sterke og svake sider og leste endel om firmaet det gjelder. Intervjuet i dag og det varte i nesten en time. Det var kjempe gøy og intervjueren var direkte, ærilg og innmari flink. Morsomt! Også er jeg innkalt på 2. gangs intervju senere i uken...
Cr@sh Skrevet 23. august 2005 #16 Skrevet 23. august 2005 Grattis med 2.gangsintervju.... Spennende da...
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #17 Skrevet 24. august 2005 Yup, og nå skal jeg i gang med en personlighetstest. Håper det er plankekjøring... Hannemor i.i.
Hannemor Skrevet 26. august 2005 Forfatter #18 Skrevet 26. august 2005 Videre til 3. gangs intervju!!!
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2005 #19 Skrevet 26. august 2005 Så spennende, Hannemor Lykke til på 3. gangs intervju! Når er det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå