Gjest Gjest_søta_* Skrevet 16. august 2005 #1 Del Skrevet 16. august 2005 Hei, Noen som er kjent i London/har vært i London som kan gi meg nyttige tips? Jeg skal være der en langhelg, og lurer på: Mat: gode restauranter? Shopping:studine-vennlige priser på klær? Hvor? Romantiske severdigheter? Vi skal bo på Oxford street, og har allerede billetter til Teateret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 16. august 2005 #2 Del Skrevet 16. august 2005 Du finner ALLE de vanlige kjedeforetningene på Oxford Street, så det er jo greit. TopShop, New Look, Dorothy Perkins og River Island er britiske merker som har OK priser (H&M til VeroModanivå.) Du finner også Mango og Zara der. Ellers kan det muligens lønne seg å dra til et vanlig kjøpesenter, men jeg er ikke helt sikker på hvor de ligger. (Vi holdt oss i sentrum da vi var der i juli.) Det kan være veldig koselig å kjøpe litt mat og ha picnic i en av parkene, har jeg hørt. Sånn hvis været er godt, selvfølgelig. Vi spiste god mat flere steder, men ikke noe superspesielt å anbefale. Dere kan sjekke ut restauranter i nærheten av teateret dere skal til, for å se om det er litt finere restauranter som har pre- og post-theatre dinners. Vet at bl.a. Rules, som er en rimelig eksklusiv restaurant har det. (Londons eldste, ligger i Covent Garden.) Vi spiste enten italiensk eller japansk, og det er masse gode og rimelige restauranter som serverer disse typene mat. (Bl.a. en som het noe med Noodle i en av sidegatene til Oxford street. Oppdaget den etter å ha sett en mann stå med et stor reklameskilt dit. Like ved Marks&Spencer.) Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_søta_* Skrevet 17. august 2005 #3 Del Skrevet 17. august 2005 tusen takk for svar! Det virker som om jeg bor i riktig gate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. august 2005 #4 Del Skrevet 17. august 2005 Bella Italia har veldig god mat, du finner dem over hele byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 18. august 2005 #5 Del Skrevet 18. august 2005 Vi spiste på en Bella Italia-restaurant ved Victoria Station. Definitivt god mat til grei pris. Ellers har Mövenpick egen cafe like ved Odeon kino ved Leicster square. Dyr, men GOD is og div. andre ting. På Cafe Nero (også kjede) har de gode "sunne" kaker i tillegg til espressobaserte drikker. Hvis du er glad i sånt, så har de kort for sjette-kaffe-gratis. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. august 2005 #6 Del Skrevet 18. august 2005 Browns Restaurant i Covent Garden har god mat, også egen pre-theatre meny. Bertorelli Restaurant (italiensk, også i Covent Garden) har også nydelig mat. Har du lyst på god engelsk mat er Porter's English Restaurant (også Covent Garden, vi spiser visst ofte der) en av de beste. Under her finner du kart, meny og priser. Porter's English Restaurant Bertorelli Brown's Restaurant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 18. august 2005 #7 Del Skrevet 18. august 2005 Vi spiste på pizza hut... det var god mat det! Bodde på oxford street vi også.. mange bra butikker der.. også på picadilly circus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BK ikke innlogget Skrevet 18. august 2005 #8 Del Skrevet 18. august 2005 Gå på Oden Cinnema på Leicester Sqeare. Europas største kinosal med plass til over 2000 samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå