AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Del Skrevet 2. februar 2021 Sminke, hud/hårpleie, eller annet du bare må ha fordi det er så bra 😀 Tips meg gjerne 🥰 Anonymkode: 93390...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2021 #2 Del Skrevet 2. februar 2021 Listerin, fordi det er en del billigere enn i andre butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Del Skrevet 2. februar 2021 padawan skrev (2 minutter siden): Listerin, fordi det er en del billigere enn i andre butikker. HP-saus her. Anonymkode: 7a37e...489 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. februar 2021 #4 Del Skrevet 2. februar 2021 Reese's i ulike varianter, deodorant, Fructis sjampo, bomullpads, caramellpopcorn, dusjsåper, hårstrikk... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Del Skrevet 2. februar 2021 Kjøper aldri noe på Normal. De har så skitne butikker.... Anonymkode: 9c898...1fe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Del Skrevet 2. februar 2021 Hårprodukter til krøllete hår!😄 Anonymkode: b988e...38b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Del Skrevet 2. februar 2021 Pålægschokolade 😂 Anonymkode: 3e0f8...982 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 2. februar 2021 #8 Del Skrevet 2. februar 2021 Godis og tyggis🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2021 #9 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg trodde at jeg skulle komme til å like den butikken, men det irriterer meg at jeg MÅ gå "ei mil lang løype" gjennom alle deres produkter før jeg kan komme til kassa og betale, så jeg dropper det hele. Regner med at slik er butikkene lagt opp over alt, for at vi ikke skal unngå å la oss friste av hvert eneste produkt i hver krinkel og krok? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 2. februar 2021 #10 Del Skrevet 2. februar 2021 Ansiktsmasker fra L'oreal. Billge og gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #11 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøper aldri noe på Normal. De har så skitne butikker.... Anonymkode: 9c898...1fe Ikke her jeg bor😆 Anonymkode: b988e...38b 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 2. februar 2021 #12 Del Skrevet 2. februar 2021 Reeses buttercups 😂 havner alltid med en sånn i korga 😬 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nocco Skrevet 2. februar 2021 #13 Del Skrevet 2. februar 2021 Mane n tail sjampo og balsam, deodorant, tannkoster 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #14 Del Skrevet 2. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg trodde at jeg skulle komme til å like den butikken, men det irriterer meg at jeg MÅ gå "ei mil lang løype" gjennom alle deres produkter før jeg kan komme til kassa og betale, så jeg dropper det hele. Regner med at slik er butikkene lagt opp over alt, for at vi ikke skal unngå å la oss friste av hvert eneste produkt i hver krinkel og krok? Helt enig! Jeg bruker av og til de «svingdørene» for forkorte handleturen. Prøv de neste gang ☺️ Anonymkode: 93390...378 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 2. februar 2021 #15 Del Skrevet 2. februar 2021 Ansiktsmasker, «babyfoot», forskjellig godteri, Ob med innføringshylse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #16 Del Skrevet 2. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg trodde at jeg skulle komme til å like den butikken, men det irriterer meg at jeg MÅ gå "ei mil lang løype" gjennom alle deres produkter før jeg kan komme til kassa og betale, så jeg dropper det hele. Regner med at slik er butikkene lagt opp over alt, for at vi ikke skal unngå å la oss friste av hvert eneste produkt i hver krinkel og krok? Ja, det er mye psykologi bak der og alt annet enn tilfeldig. Men de er jo så rimelige så noe må de jo gjøre for å tjene litt på det😊 Anonymkode: b988e...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #17 Del Skrevet 2. februar 2021 Hårstrikk, de uten søm/metall. Veldig gode. By veira hårmasken, den rosa. Tannkoster og zensiodym? Tannkrem Isbiteposer formet som sticks. Håndsåpe som det står forskjellige byer på. Reeses. Deodoranter fra dove i stick. Aloevera drikke Faith of nature parfymefri balsam. Sverger til denne, den funker! Mye forskjellig. Tjener sikkert på slike som meg som liker å plukke opp ting og tang fordi det ser spennende ut😂 -grønn Anonymkode: eb2b3...a46 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 2. februar 2021 #18 Del Skrevet 2. februar 2021 Porsjonspakker med grøt, håndsåpe til badet, dusjsåper til herre, oppvaskmiddel, barberhøvler, barberskum etc etc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brødfjølvarianten Skrevet 2. februar 2021 #19 Del Skrevet 2. februar 2021 Cilit Bang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Skrevet 2. februar 2021 #20 Del Skrevet 2. februar 2021 Engangshøvler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå