Gå til innhold

Hva er ditt «must have» produkt kjøpt hos Normal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Engangshøvler, deo til meg og mannen, såper , aussie shampo og balsam, voks til mannen.

En del hudpleie også, som renseolje , Retinol , michellar water etc

Anonymkode: 1a2bd...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper alt de har når jeg en sjelden gang er innom. Særlig glad i hudpleie og rengjøringsmidler. Av enkeltstående produkt må jeg særlig nevne Karri ketchup ... Fy flate den er god.

Anonymkode: 16eee...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse godteri, som stort sett befinner seg ved kassen. Dermed må man gå rundt hele butikken selv om det man skal ha er en meter unna når man går inn. Håpløst opplegg, men de tjener vel sikkert penger på det. Blir fort til at jeg rasker med meg noe shampo på veien, og dermed har jeg stort lager liggende tilfelle lockdown 😛 

Anonymkode: 24739...67a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårfarge, spray deo og neglelakkfjerner med aceton.

Anonymkode: a57d3...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha pore strips fra dem. Har prøvd omtrent alle slags merker og selv de dyreste kan ikke måle seg med de jeg finner på normal. Ser ut som en liten skog når jeg drar av plasteret 😂

Anonymkode: 2920a...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å nevne graviditetstester! Jeg kjøper alltid graviditetstester på normal som jeg har i skuffen 😄 Hårstrikker + fliseklemmer også

Anonymkode: 2b6b2...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjsåpe, håndsåper, oppvasksåpe , loreal mascara , brynspenn, foundation, barberblader , tannkrem + mye annet 

Kjøper såper og div på Rusta også om jeg ikke er i nærheten av en normal butikk. Ofte samme pris el rimeligere. Men Normal har bedre utvalg i sjampo , sminke etc 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper de små chipsposene! Veldig bra hvis du har lyst på LITT chips, men vegrer deg for å åpne 250-gramsposen! Kjøper også de veldig store dusjsåpene som er uten parfyme, bra for huden! Eller blir det alttid noe mer ja...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 12.02):

Du må ikke finne på å bruke de produktene der - de er kjempe skadelig og ødelegger håret! 

Anonymkode: c7093...9ef

sier du det, merkelig at frisøren min skryter av hårkvaliteten min da :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store dusjsåper for sensitiv hud, håndsåpe og Tampax med papphylse. (Skjønner ikke hvorfor alle andre butikker insisterer på å kun selge dem med plasthylse)

Anonymkode: e9948...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curl company sine hårprodukter
De billige neglelakkene
Zendium tannkrem (apotek har en for 50 kr, normal hadde to for 35.. :vetikke: )
Bomullspader
Hårstrikk uten metall
Fryseposer
De pakkene med engangswipes til universal vask og vindu
Natural sitt ansiktsskum
Truseinnlegg

Det jeg derimot ikke kjøper er neglelakkfjerner, har prøvd flere, og alle har gått i søpla. Den blå (husker ikke merke), brukte jeg nesten 25 minutter for å fjerne neglelakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 11.07):

Jeg må ha pore strips fra dem. Har prøvd omtrent alle slags merker og selv de dyreste kan ikke måle seg med de jeg finner på normal. Ser ut som en liten skog når jeg drar av plasteret 😂

Anonymkode: 2920a...c7f

Hvilket merke? :)

 

Selv kjøper jeg graviditetstester og eggløsningstester. 

Anonymkode: 601c9...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper Neutral ansiktskrem og ansiktsvask der, som koster omtrent halvparten av det de selges for andre steder. 
Liker også godt Curly Girl serien, og har endelig funnet noe som funker på mitt frizzy hår med fall.
Kjøper også diverse håndsåper og dusjsåper der - godt utvalg og mye billigere enn andre steder. Hårspray kjøper jeg også stort sett der.
Noe snop må jeg også ha, bla hvit Toblerone (som jeg ikke finner andre steder), poser med små Kex (når de har disse inne) og så fant jeg noen sinnsykt gode peanøtt -og karamell-sjokolader i pose (husker ikke hva de heter) som jeg må ha hver gang jeg er innom☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 20.52):

Normal på Jessheim har heller ingen snarveier.

Anonymkode: be8c1...a9b

Ingen snarveier i Skien, Porsgrunn eller Larvik heller.

Anonymkode: f12fe...076

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garnier Fructis Hair Food Banana Mask for tørt hår.

Diverse håndsåper; spesielt Naturelle Verbena care, men den har de visst ikke lengre....

Hårfarge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isprinsessen7 skrev (På 3.2.2021 den 20.50):

Hvordam smaker disse? 

Veldig peanøtt, nesten som rent peanøttsmør tilsatt sukker.  Syns ikke det er godt.  Men mange elsker de. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ingen snarveier i Skien, Porsgrunn eller Larvik heller.

Anonymkode: f12fe...076

Bruker den i Porsgrunn, man skal være ganske standhaftig om man bare skal ha EN ting der inne.  Havner alltid i kassa med varer for 3-400 kr.  Så taktikken deres virker!

Anonymkode: 73885...2d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 20.29):

Store dusjsåper for sensitiv hud, håndsåpe og Tampax med papphylse. (Skjønner ikke hvorfor alle andre butikker insisterer på å kun selge dem med plasthylse)

Anonymkode: e9948...3ed

Er alltid livredd for at tuppen på papphylsen skal skrape meg innvendig da takkene er så løse, foretrekker plast. 

Anonymkode: 73885...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde lage en liste over Normal med snarveier, så vi kan valfarte dit 😁 min lokale Normal er stengt fordi den befinner seg på et kjøpesenter. Eneste måten å få åpnet den på igjen er vel at vi alle stiller oss i kø utenfor Normal i nabofylket.

Anonymkode: 24739...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...