jordbær86 Skrevet 1. februar 2021 #1 Del Skrevet 1. februar 2021 I natt drømte jeg at jeg kjøpte et flaxlodd. Da jeg hadde skrapt alle feltene så så jeg at jeg hadde vunnet en million. I den drømmen var jeg så glad at jeg svevde, og jeg skulle kjøpe hus og reise til New York. Da jeg våknet kjente jeg litt på skuffelse. Flere som har hatt lignende drømmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. februar 2021 #2 Del Skrevet 1. februar 2021 Ja, flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar 2021 Catalina Culès skrev (1 time siden): Ja, flere ganger. Hva drømte du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. februar 2021 #4 Del Skrevet 2. februar 2021 Her om natta drømte jeg at jeg traff en hyggelig dame, riktig trivelig og fin i fisken. Vi dro på en utflukt med venner, og så viste det seg at hun hadde alvorlige planer om å starte et nytt liv med meg. På hytta hadde hun redd opp to senger ved siden av hverandre, en dyne med blåstripet trekk og en med blomstrete trekk. Jeg var trøtt men først måtte vi sitte på verandaen med venner, bade i sjøen og skvaldre om alskens. Jeg var nok litt skeptisk til planene hennes, men hyttetur kunne være perfekt i det deilige sommerværet. Hun var sval og god å sitte ved siden av. Vinen var søt og blikket sløret. Men før vi gikk inn ville det seg slik at vekkerklokka ringte, og etter en runde i huset forstod jeg at det var vinter og 20 kalde blå ute, munnbindplikt og mandag...... buff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2021 #5 Del Skrevet 2. februar 2021 (Ohoy there! Jeg er her nå, @Nietsoj! *iføre seg sløret blikk og håpe han kjenner henne igjen* ) Ja, som regel har det handlet om at jeg i drømmen spiser en sjokolade eller noe annet som jeg ikke har unnet meg på lenge og jeg tar av papiret og holder den opp mot munnen og tennene vil ta et bit... og så er det ingenting der. Jeg har beskjemmet og skuffet halvvåknet og forstått at det var en drøm... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 2. februar 2021 #6 Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå